Hvor meget betalte i for Jeres ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

oo

Anonym skriver:

Fedt, har også kigget hos dem. Og det fungerede helt optimalt osv?

jep, det var supernemt for os i hvert fald - altså da vi først var blevet enige om ringene vi besluttede os for at blive gift i maj 2006 og blev gift i juli 2006, så det var ret "kort" frist til at få bestilt ringene hjem, men der var ingen problemer dér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Ej hvor er de flotte. Jeg er også mest til det mere enkle

Lyder som en pris som er til at komme i nærheden af. Har været ude at kigge lidt i dag, og hos den ene var det ok priser, men pænest i sølv, og hos den anden var de sindssygt flotte og lækre, men kostede også på den anden side af 10.000 for et sæt. Det er lidt mange penge lige at ligge på ringe synes jeg...

Jeg er også til det enkle og elsker vores ringe og synes også de er så flotte:0)

Jeg kan simpelthen ikke huske mærket på dem vi købte - skal prøve at se om jeg komme i tanke om det.

Vi så på rigtig mange før vi fandt de rigtige til den pris vi ville give:0)

Anmeld

1. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Ej hvor er de flotte. Jeg er også mest til det mere enkle

Lyder som en pris som er til at komme i nærheden af. Har været ude at kigge lidt i dag, og hos den ene var det ok priser, men pænest i sølv, og hos den anden var de sindssygt flotte og lækre, men kostede også på den anden side af 10.000 for et sæt. Det er lidt mange penge lige at ligge på ringe synes jeg...

forresten har vi købt vores forlovelsesringe til 1000 kr for parret 8 karat hos aveny.Så prøv at kigge der hvis det er :-) De ligger rundt omkring.....

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jep, det var supernemt for os i hvert fald - altså da vi først var blevet enige om ringene vi besluttede os for at blive gift i maj 2006 og blev gift i juli 2006, så det var ret "kort" frist til at få bestilt ringene hjem, men der var ingen problemer dér

Fedt, har nemlig været lidt forbeholdende med at købe online, men chanti eller lignende er jo et godt sted at spare lidt penge, og hvis kvaliteten er fin kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle betale det dobbelte i butikkerne...

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Hende med maven :-) skriver:

forresten har vi købt vores forlovelsesringe til 1000 kr for parret 8 karat hos aveny.Så prøv at kigge der hvis det er :-) De ligger rundt omkring.....

Ja jeg har godt kigget på deres hjemmeside. Ser ud til at jeg må forbi deres butik inden længe.

Ihhh hvor jeg glæder mig til at fri til manden i mit liv

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Det kom lige til mig.

De hedder saint maurice og det er super smart - du kan få dem som du vil have dem, forskellige ruindinger, med eller uden sten osv - dusiner af muligheder:0)

Her er hjemmesiden:0)

http://saintmaurice.dk/catalog/bruno_banani.php?subcat=50

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det kom lige til mig.

De hedder saint maurice og det er super smart - du kan få dem som du vil have dem, forskellige ruindinger, med eller uden sten osv - dusiner af muligheder:0)

Her er hjemmesiden:0)

http://saintmaurice.dk/catalog/bruno_banani.php?subcat=50

FEDT! Tusind tak

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Og her er den kategori hvor vi fandt vores:0)

http://saintmaurice.dk/catalog/kollektion_start.php?navi=left&subcat=8&top_id_set=1

Anmeld

1. november 2010

oerbaek

Vi gav ca. 6000 kr for vores vielses ringe Vi valgte nogle meget simple guld ringe uden noget på... men ved nærmere eftertanke ville jeg gerne have to sten i... jeg valgte så at guldsmeden skulle sætte 2 sten i dem vi havde valgt... (2 sten for mine børn, der skal snart en 3 sten i ) så det blev ca 6000 kr for vores

Anmeld

1. november 2010

Camillee

Anonym skriver:

Ih hvor lyder det fint!! Jeg vil helst have en ring uden sten, og så senere sætte nogle sten i måske.

her er vores (;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.