Hvor meget betalte i for Jeres ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

JonTri

Vi gav 6500 for vores. Det er titanium og min ring har tre sten i. 

Min forlovelsesring er i hvidguld med to sten i - en for sønnen og een for manden... regner med at der skal en tredje i snart

Min mand er smed og skulle have et metal der er MEGET holdbart og titanium er det hårdeste metal der findes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Camillee

Kruse90 skriver:

WAW hvor er de flotte
Hvor har i fået dem lavet?
og meget fantasifuldt egentlig

Mange tak (: er også meget glad for dem !
Planer er så at jeg skal have en sten i forvores søn Elias <3
de er lavet ved guld design i aabenraa

Anmeld

1. november 2010

Jarnsaxa

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Fedt initiativ

Vi købte ringe sammen EFTER forlovelsen. Vi brugte ikke mere end 1000 kr. tilsammen, men vi er super glade for dem. Vi købte dem i kopismykker. De er begge inspireret af smykker fra vikingtiden

Anmeld

1. november 2010

Maria.

Vores ringe kostede 6000,- Min mands ring er en helt normal guldring, og min har 3 brilianter formet som et hjerte i.. Der var min mand der valgte dem! <3

Anmeld

1. november 2010

misslea

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Hejsa...

Iiihh hvor spændende at du vil fri til din mand....

Vi gav ca. 11.000 kr for vores ringe!!!

Vi brugte laaang tid på at finde ud af, hvad vi gerne ville have!! Vi endte med nogle ret klassiske guldring... uden noget pynt eller noget i min mands (ligesom ringen  i "Ringenes Herre" og min var magen til bare med en del diamanter i

De er selvfølgelig indgraverede med hinandens navne og dato!!

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Hejsa...

Iiihh hvor spændende at du vil fri til din mand....

Vi gav ca. 11.000 kr for vores ringe!!!

Vi brugte laaang tid på at finde ud af, hvad vi gerne ville have!! Vi endte med nogle ret klassiske guldring... uden noget pynt eller noget i min mands (ligesom ringen  i "Ringenes Herre" og min var magen til bare med en del diamanter i

De er selvfølgelig indgraverede med hinandens navne og dato!!

Det lyder rigtig fint med sådan en kombi! Jeg er også vildt spændt på det hele - især hvordan han vil tage det. Har tænkt på det længe og nu gør jeg det altså. Det har jeg også truet ham med, hehe, og nu må han så bare stå skoleret når jeg falder på knæ, eller hvad jeg finder på!

Men økonomien tillader ikke de dyre ringe nu, så vi starter med klassiske guldringe, og så tror jeg vi smelter dem om til vielsesringene når vi engang bliver gift.

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Vi gav 6500 for vores. Det er titanium og min ring har tre sten i. 

Min forlovelsesring er i hvidguld med to sten i - en for sønnen og een for manden... regner med at der skal en tredje i snart

Min mand er smed og skulle have et metal der er MEGET holdbart og titanium er det hårdeste metal der findes... 

Uhhhh en tredje!! Er der en bebs på vej?

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

her er vores (;

De er rigtig flotte synes jeg!

Anmeld

1. november 2010

Divababy93

vi gav ca 3500 for vores forlovelses ringe ved ikke lige hvor godt det billede er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2010

misslea

Anonym skriver:

Det lyder rigtig fint med sådan en kombi! Jeg er også vildt spændt på det hele - især hvordan han vil tage det. Har tænkt på det længe og nu gør jeg det altså. Det har jeg også truet ham med, hehe, og nu må han så bare stå skoleret når jeg falder på knæ, eller hvad jeg finder på!

Men økonomien tillader ikke de dyre ringe nu, så vi starter med klassiske guldringe, og så tror jeg vi smelter dem om til vielsesringene når vi engang bliver gift.

Iiihh det er SÅ sejt og modigt af dig syn's jeg.... VILDT FEDT!!!

Jaaah det løber jo hurtigt op, og det er da en super god idé at få dem smeltet om senere....!!!

Håber på en opdatering herinde, når du engang har fået friet til din heldige kæreste!!!

pøj pøj..... mange hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.