Hvor meget betalte i for Jeres ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.125 visninger
56 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Det er mig - kvinde - som vil fri til min "mand"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Lone Jakobsen

tillykke med den dejlige beslutning du har taget

mener vores ringe kostede 2600 (eller var det 22)

nå, vi valgte dem sammen, vi prøvede mange forskellige, og valgte ud fra hvilken der føltes mest naturlig. vi ønskede en glat guld ring, uden nogen sten eller lign. men der er meget forskel, og det tog os da lidt tid at "føle os frem" til den helt rigtige for os.

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Ja, jeg vil fri til min dejlige kæreste og vil meget gerne høre hvad I ca. har brugt på ringe. Hvordan I valgte de rigtige ringe, og også gerne hvilke overvejelser I tog med.

Jamen har valgte vi at forlovelses ringene også skulle være vores vielses ringe.

Vi vidste at det skulle være i guld og de bare skulle være helt simple uden mønster eller sten.

Vi gav 3000 kroner for begge ringe - det er 8 karat ikke meget. Ekspedienten sagde at hun synes vi skulle vælge 14 - men mine forældre har nu haft deres i snart 30 år og det er 8 karat og de kan ikke ses de er brugt - så vi valgte at spare væsentligt med penge der.

Kenny går med sin vielsesring og jeg fik en spinningring i 8 karar guld som min ring og den dag vi bliver gift får jeg min vielsesrinng på. De er helt ens:0)

Held og lykk med frieriet og ringudvælgelsen:0)

Christina

Anmeld

1. november 2010

oo

jeg husker det også som at vi gav ca 3000 i alt for vores vielsesringe. vi købte dem på chante.dk...tror jeg nok det hed. så sendte de sådan en ringstørrelsesdims hjem til een, så man kunne få den rigtige størrelse ring og så kom ringene lidt efter vores er også indgraveret...

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jamen har valgte vi at forlovelses ringene også skulle være vores vielses ringe.

Vi vidste at det skulle være i guld og de bare skulle være helt simple uden mønster eller sten.

Vi gav 3000 kroner for begge ringe - det er 8 karat ikke meget. Ekspedienten sagde at hun synes vi skulle vælge 14 - men mine forældre har nu haft deres i snart 30 år og det er 8 karat og de kan ikke ses de er brugt - så vi valgte at spare væsentligt med penge der.

Kenny går med sin vielsesring og jeg fik en spinningring i 8 karar guld som min ring og den dag vi bliver gift får jeg min vielsesrinng på. De er helt ens:0)

Held og lykk med frieriet og ringudvælgelsen:0)

Christina

Ej hvor er de flotte. Jeg er også mest til det mere enkle

Lyder som en pris som er til at komme i nærheden af. Har været ude at kigge lidt i dag, og hos den ene var det ok priser, men pænest i sølv, og hos den anden var de sindssygt flotte og lækre, men kostede også på den anden side af 10.000 for et sæt. Det er lidt mange penge lige at ligge på ringe synes jeg...

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg husker det også som at vi gav ca 3000 i alt for vores vielsesringe. vi købte dem på chante.dk...tror jeg nok det hed. så sendte de sådan en ringstørrelsesdims hjem til een, så man kunne få den rigtige størrelse ring og så kom ringene lidt efter vores er også indgraveret...

Fedt, har også kigget hos dem. Og det fungerede helt optimalt osv?

Anmeld

1. november 2010

Mor til prinsessen :-)

vores ringe kommer til at koste 7-8000 kr. Jeg skal giftes til dec, men vi er nødttil at vente med ringene da jeg har fået vand i kroppen :-(

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

tillykke med den dejlige beslutning du har taget

mener vores ringe kostede 2600 (eller var det 22)

nå, vi valgte dem sammen, vi prøvede mange forskellige, og valgte ud fra hvilken der føltes mest naturlig. vi ønskede en glat guld ring, uden nogen sten eller lign. men der er meget forskel, og det tog os da lidt tid at "føle os frem" til den helt rigtige for os.

Ja jeg synes nemlig også der er vildt stor forskel på hvordan ringene sidder. Også selv om de er helt simple. Slibningen indvendigt gør bare SÅ meget.

De ringe jeg bedst kan lide koster på den onde side af 10.000 Det jo en hel del penge synes jeg... Også selv om vi skal bære dem resten af livet...

Anmeld

1. november 2010

Camillee

Held og lykke med frieriet (:

vi gav lidt over 4500 kr for vores forlovelses ringe, Jeg ville gerne have noget som kunne symbolisere vores kærlighed på en personlig måde så vi tegnede vores selv (: - sætter du ringene sammen danner de et hjerte. min halvdel er så lavet sådan at jeg kan få en sten sat i per barn  
( vi mangler sten og navn og dato)

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Held og lykke med frieriet (:

vi gav lidt over 4500 kr for vores forlovelses ringe, Jeg ville gerne have noget som kunne symbolisere vores kærlighed på en personlig måde så vi tegnede vores selv (: - sætter du ringene sammen danner de et hjerte. min halvdel er så lavet sådan at jeg kan få en sten sat i per barn  

Ih hvor lyder det fint!! Jeg vil helst have en ring uden sten, og så senere sætte nogle sten i måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.