babystella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. november 2010

Anne85

Nå - slut prut fra mig af - gider ærlig talt ikke gøre mere ud af de få kroner - adressen er slettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

slettet_7530

Godt at du kunne komme på igen Babystella  og dejligt at Anne85 nu kan få sine penge.

Henrik og jeg har talt frem og tilbage om at lave et indlæg med gode råd når man køber og sælger, det kommer på et tidspunkt når tiden er til det, men et godt råd er aldrig at sende noget før pengene eller nogle af dem er gået ind.

Det råd og mange andre kommer som sagt på et tidspunkt når tiden lige er til det.

Anmeld

1. november 2010

Maria.

Jeg købte en jakke af hende i sidste uge.. Hun har fået pengene, men jeg har ikke modtaget noget.. - endnu!!

Anmeld

1. november 2010

Manakauapo

Anne85 skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

Vil lige sige, hvis man overfører mellem torsdag aften efter 19.00 og frem til mandag aften før 19.00 vil man først have pengene tirsdag!

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

Maria. skriver:

Jeg købte en jakke af hende i sidste uge.. Hun har fået pengene, men jeg har ikke modtaget noget.. - endnu!!

Hold nu op! Jeg er virkelig ikke ude på og ta´ røven på folk! Men jeg kan fanme ikke gøre ved at posten ikke er hurtige?! Har sendt dig en PB - giv mig lige en chance før I "bad-mouth´er" mig  

Anmeld

1. november 2010

ønskebørn74

Anne85 skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

Hun er lige her ;-) https://www.baby.dk/debat/71880pi1/ordet-er-frit/det-er-stadig-mig-.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.