Det er stadig mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Isabeau2206

Hej! Jeg hed før Babystella herinde, men har haft problemer med min profil - kunne ikke komme ind på den, så måtte oprette en ny profil.

Har du været på min venneliste før, så giv lige lyd fra dig.

Kram fra Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Isabeau2206

Isabeau2206 skriver:

Hej! Jeg hed før Babystella herinde, men har haft problemer med min profil - kunne ikke komme ind på den, så måtte oprette en ny profil.

Har du været på min venneliste før, så giv lige lyd fra dig.

Kram fra Diana

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at folk sagtens kan stole på mht. køb og salg. Men jeg KAN ALTSÅ IKE styre hverken posthuset eller banken.

Mht. min handel med Anne, så sendte jeg idag pakken retur - vil virkelig ikke ha´ nogle problemer. Der er simpelthen sket et eller andet med bankoverførslen, men jeg har fået den stoppet, og desværre mistede Anne 50,50 kr. i porto, men jeg mistede 60,50 kr. i porto ved og sende pakken retur Men hellere betale for at sende pakken retur, end og "black-liste" mig selv herinde. Denne hjemmeside er min startside, når jeg tænder computeren!

Og til dig, Maria.; så HAR jeg sendt jakken, og har desuden tjekket med posthuset idag, og kan se, den er på vej til dig Ha´ lidt tålmodighed!

Diana

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

1. november 2010

A&F

Det er så træls, at folk hænger en ud, og dømmer en uden, at have forbehold og lidt tålmodighed.

Synes du er sej

Anmeld

1. november 2010

Chalala85

Sådan

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

Velkommen tilbage, og håber ikke du har mistet modet

Anmeld

1. november 2010

slettet_7530

1. november 2010

Pia.

1. november 2010

Mira0911

2. november 2010

Isabeau2206

Tusind tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.