babystella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.365 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Anne85

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ej hvor trælst. Du kan finde hende på facebook.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1016567973

Anmeld

1. november 2010

Anne85

Benjamin09 skriver:

Ej hvor trælst. Du kan finde hende på facebook.

God ide
Træls at der er nogen mennesker der skal ødelægge det - for ellers har jeg kun haft gode oplevelser med at sælge herinde - alle andre har været så søde og ærlige

Anmeld

1. november 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Anne85 skriver:

God ide
Træls at der er nogen mennesker der skal ødelægge det - for ellers har jeg kun haft gode oplevelser med at sælge herinde - alle andre har været så søde og ærlige

har lige indsat et link i mit første svar.

Anmeld

1. november 2010

Lulle25

Argh hvor er det traels man ikke kan regne med folk. Og du har jo sendt det for at være sød. Tror jeg ville søge hende på de gule sider og ringe og sige hun skylder dig penge. Ellers ville jeg forsøge at få politiet til at hjælpe mig, ved ikke om man kan men det er  forsøget værd.

Min svigerinde havde købt noget på nettet der var falsk, hun kontaktede politiet som ringede til den pågældende sælger, som overførte de penge hun havde betalt for den falske taske, så min ikke de også kan hjælpe dig, det er jo det samme som at stjæle.

Knus Louise

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

Til TS: 

Måske du lige skal få en admin til at slette adressen du skrev på babystella... Her i dit første indlæg..  

Anmeld

1. november 2010

Shibby

Hvor nitten! Det er historier som det her der skræmmer mig rigtig meget Hvor er det ærgeligt..!

-det med at skrive hendes adresse var i overkanten,men ellers forstår jeg 100 din frustration.!!

Anmeld

1. november 2010

Anne85

MoarJ skriver:

Til TS: 

Måske du lige skal få en admin til at slette adressen du skrev på babystella... Her i dit første indlæg..  

Hvorfor?

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

Anne85 skriver:

Hvorfor?

Tror ikke lige alle vil fortælle hvor man bor henne osv... Det var en opfordring.. Ikke andet... 

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

Jeg er altså her. Har bare haft problemer med min profil Og jeg er IKKE ude på og snyde nogen!!!

Har selv kun haft gode oplevelser herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.