babystella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. november 2010

Shibby

Isabeau2206 skriver:

Jeg er altså her. Har bare haft problemer med min profil Og jeg er IKKE ude på og snyde nogen!!!

Har selv kun haft gode oplevelser herinde!

Så kan i få det fikset..?

Træls..Hvad var der i vejen med din profil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anne85

Isabeau2206 skriver:

Jeg er altså her. Har bare haft problemer med min profil Og jeg er IKKE ude på og snyde nogen!!!

Har selv kun haft gode oplevelser herinde!

Det virker ærlig talt bare lidt mistænkeligt at du pludselig er tilbage med en ny profil nu hvor jeg har oprettet denne tråd. men jeg vil glæde mig til at se pengene på min konto imorgen!

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

Anne85 skriver:

Det virker ærlig talt bare lidt mistænkeligt at du pludselig er tilbage med en ny profil nu hvor jeg har oprettet denne tråd. men jeg vil glæde mig til at se pengene på min konto imorgen!

Jeg HAR været syg! Og da jeg forsøgte og komme på i går, skete der indenting. og fordi jeg ER så glad for denne hjemmeside, måtte jeg jo oprette en ny profil.

Ville da selvfølgelig kontakte dig - så at der stod "Babystella" som det første indlæg...

Har sendt dig en PB, vil ikke ha´ flere problemer ud af det her Nu jeg netop ER så glad for denne hjemmeside

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

Shibby skriver:

Så kan i få det fikset..?

Træls..Hvad var der i vejen med din profil?

Ved jeg ikke. Jeg kunne bare ikke komme ind på den igår og idag måtte jeg så oprette ny profil. Har lige akurat gjort det, bekræftet på email og så så debatten "Babystella", og tænkte "What?!?!"

Håber ikke folk har fået et forkert indtryk af mig nu. Har som sagt selv kun haft gode oplevelser herinde med køb og salg

Anmeld

1. november 2010

Anne85

Hold da op... så blev jeg lige pludselig banditten.
Men har kontaktet Henrik og bedt ham slette indlæggene så adressen ikke figurerer på nettet længere.

Anmeld

1. november 2010

Frk. Himmelblå

Kære Trådstarter

Det der er altså dårlig stil. 

At opgive navn og adresse og udlevere på den måde. Super farlig web-kultur.

Ta' og slet indlægget igen.

God dag  

Anmeld

1. november 2010

Frk. Himmelblå

Anne85 skriver:

Men har kontaktet Henrik og bedt ham slette indlæggene så adressen ikke figurerer på nettet længere.

OK 

God idé. Ikke for at gøre dig til skurk. Vi skal bare passe på hinanden .

Anmeld

1. november 2010

VIPpigen

Anne85 skriver:

Nu vil jeg ikke kalde dig banditten, blot gøre opmærksom på at Henrik vidst er på ferie... Ved ikke om Rosa,  Caroline eller en af de andre moderator kan hjælpe i stedet??   -  Mener bare der var noget med Henrik var på ferie til på torsdag, kommer dog i tvivl om hvornår jeg læste dette

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har slettet adressen.

Anmeld

1. november 2010

Shibby

Kun i to ved hvem der er banidtten her..Ligemeget hvad så håber jeg at det bliver fikset..

Hmm..Håber ikke det sker for min profil da..For nogle dage siden kunen jeg ikke logge på baby i en times tid eller såen noget..Men har ikk haft problemer siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.