Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DenHeldige skriver: Kan næsten ikke holde ventetiden ud længere... Måtte bare prøveteste mig allerede idag, selvom blodprøven først er på fredag. Negativ endnu.... Havde egentlig besluttet mig for ikke at lade det tage modet fra mig, men kan godt mærke at jeg alligevel er lidt "ØV!!" på forhånd. Ved godt at jeg bare kan prøve igen hvis ikke der er bonus her første gang, men blir samtidig lidt stresset over at hele behandlingen mod barnløshed blir for egen regning fra årsskiftet.....det presser "citronen" her en helt del.... Skulle hvis bare lige lette hovedet lidt for alle tankerne...
Kan næsten ikke holde ventetiden ud længere... Måtte bare prøveteste mig allerede idag, selvom blodprøven først er på fredag. Negativ endnu....
Havde egentlig besluttet mig for ikke at lade det tage modet fra mig, men kan godt mærke at jeg alligevel er lidt "ØV!!" på forhånd. Ved godt at jeg bare kan prøve igen hvis ikke der er bonus her første gang, men blir samtidig lidt stresset over at hele behandlingen mod barnløshed blir for egen regning fra årsskiftet.....det presser "citronen" her en helt del....
Skulle hvis bare lige lette hovedet lidt for alle tankerne...
Er det ikke kun IVF?
Du kan vist stadig godt blive insemineret på klinikker - og kun betale for hormoner og sæd?
Der er stadig håb, når det først er på fredag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WUHUUU...Den blev alligevel POSITIV. Hcg-niveau på omkring 300. Kunne forstå på fertilitetsklinikken at det er et pænt højt niveau?! Hvad er normalt egentlig, er der nogle som kan hjælpe mig med det??.
Er super glad, og tror ikke jeg får sovet en masse mere inden jeg skal i nattevagt. Scanning om 3 uger - VENTE VENTE VENTE IGEN IGEN - det er da Vildt så svært det kan være at vente
Jeg har været igennem insamination 3 gange nu og tredje gang lykkedes det jibyyyy Jeg er nu gravid i 8 uge
Var til scanning med min mand ( hans første barn) i tirsdags og hvor var det vidunderligt at se vores lille bitte babys hjerte slå
DenHeldige skriver: WUHUUU...Den blev alligevel POSITIV. Hcg-niveau på omkring 300. Kunne forstå på fertilitetsklinikken at det er et pænt højt niveau?! Hvad er normalt egentlig, er der nogle som kan hjælpe mig med det??. Er super glad, og tror ikke jeg får sovet en masse mere inden jeg skal i nattevagt. Scanning om 3 uger - VENTE VENTE VENTE IGEN IGEN - det er da Vildt så svært det kan være at vente
Stort tillykke!
Fedt at det skette i første forsøg!
Hej. Stort tillykke herfra. Jeg har også valgt at blive alene mor, og er nu gravid i 14 uge. (lykkedes i første forsøg) Har lige været til nakkefolds-scanning og alt så bare fint ud. Så for dig og dit projekt....
Mona
KÆMPE stort tillykke - hvor er det bare fedt for Jer
Er det rigtigt???? Jubiiii!!!
Tak allesammen. Jo, det er helt fantastisk. Tænk engang, går alt vel, skal jeg snart være mor!!!! Mit hjerte og hjerne tør næsten ikke tro det. Glæder mig til at være lidt længere henne, så jeg rigtig kan sænke skulderne og bare glæde mig (sammen med alle de bekymringer, som jo sikkert hører sig til )
Knus til jer alle og ekstra pøj-pøj til de af jer, som ikke helt er "i mål" endnu
KaMa skriver: Er det ikke kun IVF? Du kan vist stadig godt blive insemineret på klinikker - og kun betale for hormoner og sæd? Der er stadig håb, når det først er på fredag.
Hvis de gennemfører det, kommer det til at koste næsten 1300 kr. Plus sæden og hormonerne...
Tillykke søde!!! Kæmpe krammer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128