Godt på vej til at blive mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

sus73

DenHeldige skriver:

Åh.....! Er i lidt af en choktilstand. Var til scanning idag - venter TO små størrelser. Ny scanning om en uge, da den ene havde lidt uklarheder i vandet om sig. Så det er bare at vente og se om den lille klarer sig. Begges hjerter slår og slår og de har begge fin størrelse svarende til 7+0, som jeg er nu.... Sygemeldt indtil videre for at give kroppen ro. Men det giver egentlig sig selv, eftersom jeg sover og sover og derimellem spiser og spiser. Prøver jeg at gøre andet eller på nogen måde trodse disse to behov, ja, så besvimer jeg uanset hvad jeg lige har gang i..... Må nok bare adlyde , Nå ville bare lige dele nogle af alle mine tanker med jer

Dobbelt op - forstår godt du er i chok!!!

Sender lige et kæmpe kram og stort til lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

DenHeldige

Stort tillykke! 

Og ja, godt du sørger for at holde dig i ro. 

Du er da vist virkelig "Den heldige" .

Tak og ja, jeg er da hvis lidt heldig i det

Anmeld

10. december 2010

DenHeldige

Low skriver:

Hvor vildt!!!!! Total mega meget tillykke 

TAK

Anmeld

10. december 2010

Kruse90

dobbelt op på tillykke
Hvor er det fantastisk.

Anmeld

10. december 2010

DenHeldige

Kruse90 skriver:

dobbelt op på tillykke
Hvor er det fantastisk.

Tusind tusind tak

Anmeld

13. december 2010

DenHeldige

HURRA!!! Super flot scanning idag med to dejlige små trutter. Ih, altså, den bedste jul EVER!!

JUBELSCENE! - Og så prøver jeg at lægge alle bekymringerne væk, meeen ikke helt let. Håber alt fortsætter i samme gode stil.

Fertilitetsklinikken har nu "sluppet" mig, og jeg kan gå ind i "normalt" forløb med læge og jordmoder - herligt

Glædelig glædelig jul allesammen

Anmeld

13. december 2010

sus73

DenHeldige skriver:

HURRA!!! Super flot scanning idag med to dejlige små trutter. Ih, altså, den bedste jul EVER!!

JUBELSCENE! - Og så prøver jeg at lægge alle bekymringerne væk, meeen ikke helt let. Håber alt fortsætter i samme gode stil.

Fertilitetsklinikken har nu "sluppet" mig, og jeg kan gå ind i "normalt" forløb med læge og jordmoder - herligt

Glædelig glædelig jul allesammen

Hvor er det bare skønt at høre. Sidder her og drømmer mig helt væk  - håber jo snart at det kan blive min tur. Skal til scanning i næste uge, så håber at jeg snart kan insemineres.

Anmeld

5. januar 2011

Lisa70

Stort tillykke til Den heldige! Er selv helt ny herinde - men er i helt samme situation. Dobbelt op med enæggede tvillinger efter IVF forsøg. Og selvom det nok skal blive hårdt så glæder jeg mig helt vildt  Var næsten ved at opgive efter 4 * insemination og så 2 fulde IVF forsøg - og 1 forsøg med frosne æg. Dette er så det 2. forsøg med frosne æg så er lidt vildt at det lykkedes

Har lige været til scanning igen i dag - når det er enæggede tvillinger er det hver 14. dag - og de vokser som de skal, og er nu godt 15. uger. Fantastisk! 

Og til alle jer der prøver og kan se at nogle også skriver om PCO - jeg kan kun anbefale bogen Spis dig gravid. Denne sidste gang har jeg virkelig gået til den - ikke fordi jeg har PCO, men tænkte at vanerne fra bogen ikke kunne skade - og har kombineret det med yoga, healing, zoneterapi og så nogle homeopatiske dråber der hedder Fructus Femina - de kaldes for "klister". Så jeg følte mig sund og i topform og helt parat!! Og så lykkedes det!

Hov... ser lidt mærkeligt ud... må vist lige checke ud hvordan man opretter indlæg ;-)

Anmeld

5. januar 2011

Mi

Hold da op. Tillykke med det

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. januar 2011

Vial

Lisa70 skriver:

Så er vi tre!! Jeg har dem dog sovende inde i hver sin tremmeseng nu.. hehe. Fandt ud af for et år siden at jeg også havde fået dobbelt op..

Stort tillykke til dig også. Spændende om det er sønner eller døtre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.