sus73 skriver:
Ja jeg tror også jeg prøver at kontakte dem i næste uge. Jeg var ved min læge i slutningen af juli og alle blodprøver er for længst taget. Lægen henviste mig dog først der var svar på alle blodprøver. Jeg håber også på snart at komme igang
, er efterhånden lidt utålmodig - det er jo lidt spøjst; jeg har været flere år om at tage beslutningen, og når jeg så endelig har besluttet mig ja så skal det da også være nu og her at jeg skal igang
. Håber meget på at jeg i det mindste har været til samtale inden året er omme.
Skulle du i hormonbehandling eller er du gået i behandling uden?
Jo, mon ikke det skulle kunne lade sig gøre....og måske endda igang med forsøg inden vi skriver 2011. Vær optismist - det hjælper godt 
Tror ikke det lader sig gøre at gå i behandling uden nogen form for medicinsk behandling overhovedet. De skal jo have mulighed for at "time" ægløsningen bl.a.
Jeg er startet på minimum-behandling med Pergotime-tabletter i fem dage, derefter ingen hormonbehandling da min krop reagerede så rigeligt godt med vækst af folliklerne - grænsende til lige i overkanten af for godt. De afstod derfor for at give mig hormon-inj, men måtte dog tage Ovitrelle for at få ægløsningen igang, til jeg så kunne insemineres fredag 
De har forespejlet mig, at hvis jeg skal i en ny omgang, vil de gå direkte på hormon-inj - altså uden tabletterne, for at undgå overstimulering af antal æg der modnes 
Men altsammen vil du få forklaret nøje ved forundersøgelsen. Ved forundersøgelsen skulle jeg jo så også beskrive min "drømme-mand", så gør dig bare nogle tanker omkring den del inden. For mig føltes det helt vildt underligt at skulle sætte højde, hårfarve, øjenfarve og kropsbygning på donor, men....der skal jo vælges. 
Men få ringet til dem, så du kan komme igang - ventetid kan være kvælende lang i forvejen 
Held og lykke 
Anmeld