Godt på vej til at blive mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.050 visninger
74 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

DenHeldige

Har været til første insemination idag. 19 mill små svømmere er nu placeret, og mine to fine små æg skulle være klar til fest, så nu er det bare at vente og se om de kan enes

Om 14 dager skal der tages blodprøve. Spændende. Holder hovedet koldt, tænker positivt og fyrer op under optimismen. Dette skal nok lykkes.....ellers prøver jeg jo bare igen

Er der andre herinde i samme situation. Andre som også bare må vente vente vente....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

isimaven

DenHeldige skriver:

Har været til første insemination idag. 19 mill små svømmere er nu placeret, og mine to fine små æg skulle være klar til fest, så nu er det bare at vente og se om de kan enes

Om 14 dager skal der tages blodprøve. Spændende. Holder hovedet koldt, tænker positivt og fyrer op under optimismen. Dette skal nok lykkes.....ellers prøver jeg jo bare igen

Er der andre herinde i samme situation. Andre som også bare må vente vente vente....?

wee hvor spændende
hep hep små svømmere!!!

Anmeld

29. oktober 2010

dorthemus

Jeg har været der  Jeg fødte min datter Runa for 5 måneder siden efter én gang IUI på Stork Klinik

Velkommen til og held og lykke

Dorthe

Anmeld

29. oktober 2010

lotte32

Held og lykke med det

Knus Lotte

Anmeld

29. oktober 2010

DenHeldige

Tak tak . Jeg er bare så spændt. Er på offt fertilitetsklinik, men er så langt, rigtig godt tilfreds. Weeeheee, hvor det suser afsted

Anmeld

30. oktober 2010

sus73

Hvor er det spændende  . Er selv henvist til Riget.

Anmeld

30. oktober 2010

DenHeldige

sus73 skriver:

Hvor er det spændende  . Er selv henvist til Riget.

Held og lykke til dig også . Har du fået tid ?

Anmeld

30. oktober 2010

sus73

DenHeldige skriver:

Held og lykke til dig også . Har du fået tid ?

Nej ikke endnu. Jeg fik et brev med et skema jeg skulle udfylde, det sendte jeg retur for lidt over 5 uger siden, og har ikke hørt noget siden.. Hvor lang tid ventede du før du kom til?

Anmeld

30. oktober 2010

Mutti2B

DenHeldige skriver:

Hejsa og velkommen til

Jeg er selv igang med projekt baby og skal forhåbentlig insemineres for 3. gang i næste weekend. Jeg har valgt åben donor, så jeg er tilknyttet privatklinikken Diers i Århus. Skriv endelig hvis du skulle ha noget på hjertet

Puha, ja ventetiden fra insemination til testdag er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Men forhåbentlig står du med 2 fine streger om 14 dage. 

Anmeld

30. oktober 2010

DenHeldige

sus73 skriver:

Nej ikke endnu. Jeg fik et brev med et skema jeg skulle udfylde, det sendte jeg retur for lidt over 5 uger siden, og har ikke hørt noget siden.. Hvor lang tid ventede du før du kom til?

5 uger siden, det var da længe uden at høre noget synes jeg. Jeg blev henvist i slutningen af juni. Fik brev 14 dage efter, hvor de beklagede at de pga sommerperiode først kunne tage mig ind til forundersøgelse i begyndelsen af august. Derefter er det gået slag i slag...

Men det afhænger nok af hvilken region man hører til/henvises til. Her er der ca 4 ugers ventetid, måske der er længere ventetid i din region?

Var jeg dig, tror jeg nu nok at jeg ville kontakte dem for at høre dem ad.... Held og lykke med det. Håber du snart kommer igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.