DenHeldige skriver:
Kan næsten ikke holde ventetiden ud længere... Måtte bare prøveteste mig allerede idag, selvom blodprøven først er på fredag. Negativ endnu....
Havde egentlig besluttet mig for ikke at lade det tage modet fra mig, men kan godt mærke at jeg alligevel er lidt "ØV!!" på forhånd. Ved godt at jeg bare kan prøve igen hvis ikke der er bonus her første gang, men blir samtidig lidt stresset over at hele behandlingen mod barnløshed blir for egen regning fra årsskiftet.....det presser "citronen" her en helt del....
Skulle hvis bare lige lette hovedet lidt for alle tankerne...
Mist nu ikke modet! Selvom du ikke er gravid i første forsøg (de fleste har brug for flere forsøg, tænker jeg), betyder det ikke at du ikke bliver gravid.
Mht betaling - nu ved jeg faktisk ikke om dem der allerede ER henvist også skal betale? Det ville være lidt underligt, ikke mindst fordi der er forskel på ventelister - i nogen dele af landet kan man starte uden at vente, medens der andre steder i landet er kommet lang ventetid.
Personligt var jeg hos min læge i juli for at blive henvist, og er stadig ikke startet i behandling. Både i det offentlige og på private klinikker med læger er der fuld travlhed netop pga lovændringen.
Men hvis der skal betales; så er de tre første forsøg stadig til nedsat pris i forhold til hvis du skal igennem det private.
Anmeld