Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

MusseMorTil3 skriver:

jeg synes, at du skal prøve at skrive til ham via DRs hjemmeside - måske har programmet sin egen mail eller endnu bedre .... måske er der en mail direkte til ham.

jeg bruger ikke selv facebook, men måske kan man evt. også finde ham der? det er jo blevet meget "in" at have profil der.

prøv endelig - der er efter min mening alt at vinde ... intet at tabe. Og du kan sagtens bruge dit indlæg, som du skrev her til siden og så lige tilføje lidt personligt til ham.

held og lykke - jeg håber virkelig at du finder nogle kompetente personer som kan hjælpe jer.

knus mette

Tusind tak søde Mette det vil jeg klart gøre intet at tabe her...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha, ligesom de andre må jeg sige at det virkelig gør ondt at læse at stakkes lille pusing Oliver har det så skidt. Og hvor må det være forfærdeligt at gå magtesløs og se sit elskede barn skrumpe ind og få det værre og værre. Med fare fr at du må gentage dig selv (jeg har ikke læst hele tråden igennem): Hvad siger han selv til det? Har han fortalt hvorfor han ikke kan lide mad / at spise? Det er da det første jeg kom til at tænke på - at der må ligge noget psykisk bag, og han er jo gammel nok til at kunne sætte ord på ihvertfald nogle af sine tanker og følelser?

Stort knus og kram til jer og velkommen ud af skallen!

Kh

Rosa

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Rosa skriver:

Puha, ligesom de andre må jeg sige at det virkelig gør ondt at læse at stakkes lille pusing Oliver har det så skidt. Og hvor må det være forfærdeligt at gå magtesløs og se sit elskede barn skrumpe ind og få det værre og værre. Med fare fr at du må gentage dig selv (jeg har ikke læst hele tråden igennem): Hvad siger han selv til det? Har han fortalt hvorfor han ikke kan lide mad / at spise? Det er da det første jeg kom til at tænke på - at der må ligge noget psykisk bag, og han er jo gammel nok til at kunne sætte ord på ihvertfald nogle af sine tanker og følelser?

Stort knus og kram til jer og velkommen ud af skallen!

Kh

Rosa

Takker...

Ja han siger jeg gider ikke har ikke lyst og hvorfor ja det ved han ikke...bare træt og uoplagt... Har spurgt flere gange og han siger bare hver gang jeg har bare ikke lyst...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

twinboys skriver:

Takker...

Ja han siger jeg gider ikke har ikke lyst og hvorfor ja det ved han ikke...bare træt og uoplagt... Har spurgt flere gange og han siger bare hver gang jeg har bare ikke lyst...

Majbritt

Jamen, HVORFOR har han ikke lyst - fristes man til at spørge Ihh altså - svært!!!

Men jeg krydser selvfølgelig fingre for at behandlingssystemet får hovedet ud af rumpen og tilbyder jeg lige det I har brug for!

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Rosa skriver:

Jamen, HVORFOR har han ikke lyst - fristes man til at spørge Ihh altså - svært!!!

Men jeg krydser selvfølgelig fingre for at behandlingssystemet får hovedet ud af rumpen og tilbyder jeg lige det I har brug for!

sidder med samme spørgsmål... hvis han en aften bestiller pizza glæder han sig som et lille barn til at skulle have pizza med hjem fra byen... Så kommer vi hjem og ja så 1 2 3 så har han ikke lyst alligevel... så spørger man og så siger han jeg har ikke lyst er ikke sulten...

tager så 2 bider og så går han i stå...

Han starter også med at sige til hvert måltid... jeg spiser bare det jeg kan og når jeg ikke kan have mere så stopper jeg bare og jeg siger jeps Oliver det er en aftale...

Så tager han en bid og siger nu mangler jeg ikke så meget og vupti så stopper han der...

Anmeld

29. oktober 2010

Mathilde

Pyh altså, det må være SÅ frygtelig hårdt!!!!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige... Vi har jo også kæmpet med at få Celina til at spise og det kan stadig være meget svært, MEN det er jo ikke noget i forhold til det i står overfor.

Jeg ville ønske jeg lige havde et råd der virker, men det har jeg ikke

Kæmpe herfra!

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Mathilde skriver:

Pyh altså, det må være SÅ frygtelig hårdt!!!!

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige... Vi har jo også kæmpet med at få Celina til at spise og det kan stadig være meget svært, MEN det er jo ikke noget i forhold til det i står overfor.

Jeg ville ønske jeg lige havde et råd der virker, men det har jeg ikke

Kæmpe herfra!

Takker søde...Bare det du tænker på os er fint

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

twinboys skriver:

sidder med samme spørgsmål... hvis han en aften bestiller pizza glæder han sig som et lille barn til at skulle have pizza med hjem fra byen... Så kommer vi hjem og ja så 1 2 3 så har han ikke lyst alligevel... så spørger man og så siger han jeg har ikke lyst er ikke sulten...

tager så 2 bider og så går han i stå...

Han starter også med at sige til hvert måltid... jeg spiser bare det jeg kan og når jeg ikke kan have mere så stopper jeg bare og jeg siger jeps Oliver det er en aftale...

Så tager han en bid og siger nu mangler jeg ikke så meget og vupti så stopper han der...

Usch, det er godt nok væmmeligt Stakkels stakkels dig - hvor må det tære på en at sidde der og se ham svinde ind. Brug os nu herinde så meget du kan!!!

Knus!

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Rosa skriver:

Usch, det er godt nok væmmeligt Stakkels stakkels dig - hvor må det tære på en at sidde der og se ham svinde ind. Brug os nu herinde så meget du kan!!!

Knus!

Jeps søde og tarrrk

Anmeld

29. oktober 2010

Tulle28

Hvor er det bare frygteligt for dig/jer! Blev så ked af det da jeg læste dit indlæg. Jeg har ikke læst hele tråden, så du må undskylde hvis du allerede har svaret på dette - men har du prøvet at undersøge om der er nogen i udlandet, der har erfaringer indenfor den slags (UK måske?)

Stort knus

Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.