Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

Det er jeg og det har jeg !!! Du siger bare til 

Tusind tak det varmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

Englepigen skriver:

øv hvor har jeg ondt af din lille dreng. Hvor er det synd at han i så tidlig en alder skal slås med sådan noget, når han burde løbe rundt med de andre drenge og lave "ballade" og spilel fodbold.

Jeg sender DIG og din familie de varmeste og mest kærlige tanker jeg besider og håber at der kommer en løsning for jer snart!

Tusind tak søde,,,glæder mig også til at få den gamle Oliver retur... tror og håber på han kommer

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Englepigen skriver:

Jeg gogglede lige... http://www.tajmer.dk/Kunstnere/Foredrag/Peter-Qvortrup-Geisling?gclid=COOpkZrC96QCFcs63godU2ZKhQ

Det ser ud til at du kan få fat i ham her

Så skal der bare sendes en mail på dr´s hjemmeside så kan jeg komme i kontakt med ham weeeeeeeeee

Anmeld

29. oktober 2010

SiLiMiMa

Hold da op, søde majbrit.....

det er jeg ked af at læse....... det er sådan en grim grim følelse, at man bare bliver opgivet på den måde.......

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville da ikke bare hoppe videre unde at skrive at jeg har læst dit indlæg....

jeg håber virkelig for jer, at der er NOGEN derude, der kan hjælpe eller komme med gode forslag om en behandler fx....

heise

Anmeld

29. oktober 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Tusind tak det varmede

ALTID....det I går gennem kræver rigtigt mange krammer! Husk, at I gør jeres bedste - mere kan man ikke forlange. Det bedste du kan give nu er kærlighed, omsorg og al den støtte, som I kan! Så må du sørge for at sende alle frustrationerne ud herinde. Det skal der nemligt være plads til. Du skal også passe på dig selv ;-) 

KRAM 

Anmeld

29. oktober 2010

Lulle25

Åh lille mand.

Har en veninde hvis kusine (på daværende tidspunkt var hun 8 år) stoppede med at spise, de blev indlagt og fik taget et hav af prøver og man fandt ud af at hun ikke kunne tåle glutenprodukter, hvilket de jo så stoppede med at give hende og derfor voksede hun både opad og vægten steg ligeså stille. Så ville klart forlange og blive indlagt og få taget en masse test, for prøv og tænk hvis en lilleting som kostædringer kunne hjælpe ham. Nu var det jo først sent hun gav udslag for ikke kunne tåle gluten, og havde aldrig tidligere haft symptomer, så det er da underligt,  men ikke desto mindre hjalp det hende.

Så de skal da ikke afvise ham, du er den der kender ham bedst og det er da alvorligt hvis det går udover hans ansigtsudtryk og hans måde og være på.

Håber snart på bedring

Knus

Anmeld

29. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Jeps det håber jeg virkelig også... og tak for det varmende hjerte...

Ja for der er da intet værre for et moderhjerte at se sit barn syne hen... !!! Føler virkelig med dig!

Anmeld

29. oktober 2010

Tullebobs

Allersødeste du!

Jeg græder på dine vegne lige nu.  Hvor må det være hårdt.

Jeg har en dreng på 5 år, der purenægtede at spise frugt og grønt indtil for ganske kort tid siden, og han spiser kun få ting nu, men vi er da igang. Det jeg vil sige med det, er blot, at jeg ved hvor frustreret og ked af det, jeg har været over det. Og så blev det da ellers lige sat i perspektiv nu, skal jeg love for. Jeg kan kun gisne om, hvordan I har det...

Jeg vil håbe for jer, at I finder en løsning meget snart - og at nogen kan hjælpe jer, for der MÅ være et kompetent menneske derude et sted!

Jeg sender en masse positiv energi jeres vej og en hel bunke kram.

Trine

PS. Tænkte på om I i mellemtiden (til der findes en mere holdbar løsning) ikke kan lokke ham til at drikke nogle kalorier i saft, kakao, milk shakes etc?

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Man bliver bare så desperat når ens barn kan nægte noget så livs vigtigt.... 

Ved at det bliver meget brugt i andre sammenhænge, så tænkte at den kunne i også bruge. 

Når han kaster op er det så helt af sig selv - hans krop der ikke kan holde til der kommer mad ned - eller er det provokeret opkast? 

Her blev han sendt afsted i dp - uden morgenmad. Det stod foran ham, men han rørte lidt i det og skubbed det væk. Er så træt af at hælde mad i skraldespanden, at hans tallerken stadig står på bordet. 

Han kan fremprovokere opkasten... uden at stikke fingre i halsen

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

sarahb skriver:

Søde skønne majbritt..
Hvor er det bare trist du har gået med det her inde i dig selv, men nu er du kommet ud med det og se hvor mange der vil hjælpe og støtte.
Det må være helt forfærdeligt som mor at stå og være en del af, og vide at man ikke har kunne gøre noget. Stort klap på skulderen til dig at du stadig er så betænksom over for alle os andre herinde og samtidig har gået med det her inde i dig selv. Du er da en stærk kvinde med super overskud for andre mennesker.

Jeg ved ikke noget om det der er galt med Oliver, men synes stjerne belønningen virker som noget der kunne virke. OG det håber jeg virkelig den gør, så den lækre gut kan få noget mad i maven og lidt sul på kroppen.

Sender jer alle mine tanker.

Kæmpe kram

Takker mega mange gange og ja han har brug for sul på kroppen...

Deler gerne ud af mit til ham...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.