Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Tina2 skriver:

Huha Majbritt, er virkelig ked af at høre det er så slemt  Stakkels Oliver og stakkels jer... Kan sgu godt forstå det er MEGA hårdt!!!!!

Jeg håber I får den henvisning og de kan hjælpe jer i Risskov! Rigtig meget held og lykke! Og et stort kram

Tusind tak og tak for dit klem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Ja jeg måtte bare ud af min skal kunne mærke den begyndte at revne så her er jeg... Jeps håber at de nordpå er lidt bedre end hernede og på fyn

Ja, det kan da umuligt være værre...

Anmeld

30. oktober 2010

SussieThyssen

twinboys skriver:

Tusind tak og tak for dit klem...

Har ikke så mange ord søde ven....blot et kærligt knus herfra.
Og alle de varmeste tanker og kærlige energier.

Sussie

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

Er han blevet undersøgt om der kan være noget fysisk galt? Hørte engang om en dreng (godt nok meget mindre) som bare IKKE ville spise og til sidst fandt de ud af, der var et eller andet med spiserøret (eller lign, kan ikke huske helt præcist hvad det var) der gjorde at det gav ubehag og derfor havde drengen selvfølgelig ikke lyst til at spise.

Er det alt slags mad han ikke vil spise. Hvad med f.eks kager, slik, jordbær eller andre lækkerier?

Går han op i hvad der er sundt og usundt? (i forhold til hvad han vil spise)?

Anmeld

31. oktober 2010

twinboys

tinasmor skriver:

Er han blevet undersøgt om der kan være noget fysisk galt? Hørte engang om en dreng (godt nok meget mindre) som bare IKKE ville spise og til sidst fandt de ud af, der var et eller andet med spiserøret (eller lign, kan ikke huske helt præcist hvad det var) der gjorde at det gav ubehag og derfor havde drengen selvfølgelig ikke lyst til at spise.

Er det alt slags mad han ikke vil spise. Hvad med f.eks kager, slik, jordbær eller andre lækkerier?

Går han op i hvad der er sundt og usundt? (i forhold til hvad han vil spise)?

Han har jo spist en gang og han fejler ikke noget,... og nogle gange vil og kan han og andre gange gider han bare ikke...

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

åhh kæreste Majbritt. puha for en trist historie din familie er centrum af. Det må dælme være hårdt.

Som sygeplejerske vil jeg jo møggerne knække koden. Du siger han ikke fejler noget fysisk, altså sygdom af arter. Jeg tænker om han er undersøgt for at mangle nogle vitaminer eller mineraler??? Dette kan jo også give ubehag, kvalme mm. Dertil tænker jeg psykisk lidelse. Om du oplever han er depressiv?? HAr i en meget travl hverdag, her tænker jeg børnestress. ER det på bestemte årstider han har det sådan?? Allergi, cøliaki, reflux, hhm må jeg spørge om du har set hans afføring?? Nogle kan nemlig ud fra denne se på hvordan hans fordøjelse fungerer og om der kan være nogle problemer med tarmsystemet. jeg tænker sågar børneorm eller bændelorm. Ja jeg er langt omkring i mine tanker. hmm og ja rodet  virker det. Jeg tænker videre.

Ja du har jo nok selv været ALLE tanker igennem. Bliv ved at som du gør at få fat i alle offenlige og private instanser der har har bare med en snert af dette af gøre.

til dig, giv ikke op

maise

Anmeld

31. oktober 2010

twinboys

Maise skriver:

åhh kæreste Majbritt. puha for en trist historie din familie er centrum af. Det må dælme være hårdt.

Som sygeplejerske vil jeg jo møggerne knække koden. Du siger han ikke fejler noget fysisk, altså sygdom af arter. Jeg tænker om han er undersøgt for at mangle nogle vitaminer eller mineraler??? Dette kan jo også give ubehag, kvalme mm. Dertil tænker jeg psykisk lidelse. Om du oplever han er depressiv?? HAr i en meget travl hverdag, her tænker jeg børnestress. ER det på bestemte årstider han har det sådan?? Allergi, cøliaki, reflux, hhm må jeg spørge om du har set hans afføring?? Nogle kan nemlig ud fra denne se på hvordan hans fordøjelse fungerer og om der kan være nogle problemer med tarmsystemet. jeg tænker sågar børneorm eller bændelorm. Ja jeg er langt omkring i mine tanker. hmm og ja rodet  virker det. Jeg tænker videre.

Ja du har jo nok selv været ALLE tanker igennem. Bliv ved at som du gør at få fat i alle offenlige og private instanser der har har bare med en snert af dette af gøre.

til dig, giv ikke op

maise

Tusind tak søde...

Kort og godt han fejler ikke noget... den ene dag spiser han super godt næste dag erder intet der ryger ned... det er så hårdt at se på og han taber og taber sig bare...'

Majbritt

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

twinboys skriver:

Tusind tak søde...

Kort og godt han fejler ikke noget... den ene dag spiser han super godt næste dag erder intet der ryger ned... det er så hårdt at se på og han taber og taber sig bare...'

Majbritt

hmm ja det lyder jo godt nok mærkeligt. Man kan sige at det jo er meget normalt at de nogen dage spiser meget og andre dage lidt, men at han taber sig er jo ikke godt nej.

God bedring ogfor at i finder koden

maise

Anmeld

31. oktober 2010

twinboys

Maise skriver:

hmm ja det lyder jo godt nok mærkeligt. Man kan sige at det jo er meget normalt at de nogen dage spiser meget og andre dage lidt, men at han taber sig er jo ikke godt nej.

God bedring ogfor at i finder koden

maise

Takker søde,..

Anmeld

31. oktober 2010

KarinaIda

twinboys skriver:

Tak skal du have søde... håber også snart der kommer lidt held flyvende til os...

Majbritt

Kan jeg så sandelig godt forstå du gør....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.