åhh kæreste Majbritt. puha for en trist historie din familie er centrum af. Det må dælme være hårdt.
Som sygeplejerske vil jeg jo møggerne knække koden. Du siger han ikke fejler noget fysisk, altså sygdom af arter. Jeg tænker om han er undersøgt for at mangle nogle vitaminer eller mineraler??? Dette kan jo også give ubehag, kvalme mm. Dertil tænker jeg psykisk lidelse. Om du oplever han er depressiv?? HAr i en meget travl hverdag, her tænker jeg børnestress. ER det på bestemte årstider han har det sådan?? Allergi, cøliaki, reflux, hhm må jeg spørge om du har set hans afføring?? Nogle kan nemlig ud fra denne se på hvordan hans fordøjelse fungerer og om der kan være nogle problemer med tarmsystemet. jeg tænker sågar børneorm eller bændelorm. Ja jeg er langt omkring i mine tanker. hmm og ja rodet virker det. Jeg tænker videre.
Ja du har jo nok selv været ALLE tanker igennem. Bliv ved at som du gør at få fat i alle offenlige og private instanser der har har bare med en snert af dette af gøre.
til dig, giv ikke op
maise
Anmeld