Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Englepigen skriver:

Jeg er måløs!

Hvordan kan små børn komme ud i den slags problemer? Der må virkelig ligge noget ubehageligt til grunde for det her.

Jeg håber ALLE jeres små poder med div. problemer kommer godt igennem det. Hvor må det være svært som forældre at holde sig oppe.

Jeg er imponeret over jeres styrke.

Kram til jer!!!

Ja hvis der var et svar ville jeg blive såååååååååå glad...

MAjbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

albertesmor skriver:

Jeg ved ikke om du kan bruge det her link, men prøv at kig derind.

http://www.rafaelcenteret.dk/senfolger.html

Tusind tak søde dem har jeg også kontakt med...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Hende med maven :-) skriver:

Jeg har desværre ikke nogel gode råd...
Jeg vil give dig ros for alt det du gør for at hjælpe din søn.!!
Men samtidig synes jeg ikke du som mor burde gøre det, der burde være en læge, psykolig eller en anden som rækkede hånden ud og hjalp hele vejen igennem!!---- det er sgu et slapt system vi har.....

Håber du får nogle klarheder, så i kan få ro i sjælen.... Det er ikke en sjov sygdom (min halsøster har haft den livet igennem)

Har lært at man skal kæmpe for sine børn de kan ikke selv endnu og så må man jo selv og nej ingen kommer og tager en i hånden af sig selv

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Macaab skriver:

Stakkels jer. Jeg kan ikke sige noget klogt, men håber det vender sig til det bedste.

Hvor er det altså bare svært nogen gange.

Håber jeg også...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Heise skriver:

Hold da op, søde majbrit.....

det er jeg ked af at læse....... det er sådan en grim grim følelse, at man bare bliver opgivet på den måde.......

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville da ikke bare hoppe videre unde at skrive at jeg har læst dit indlæg....

jeg håber virkelig for jer, at der er NOGEN derude, der kan hjælpe eller komme med gode forslag om en behandler fx....

heise

Takker søde .... det håber jeg også

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

ALTID....det I går gennem kræver rigtigt mange krammer! Husk, at I gør jeres bedste - mere kan man ikke forlange. Det bedste du kan give nu er kærlighed, omsorg og al den støtte, som I kan! Så må du sørge for at sende alle frustrationerne ud herinde. Det skal der nemligt være plads til. Du skal også passe på dig selv ;-) 

KRAM 

Skal jeg nok smukke i får bare det hele og undskyld

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Lulle25 skriver:

Åh lille mand.

Har en veninde hvis kusine (på daværende tidspunkt var hun 8 år) stoppede med at spise, de blev indlagt og fik taget et hav af prøver og man fandt ud af at hun ikke kunne tåle glutenprodukter, hvilket de jo så stoppede med at give hende og derfor voksede hun både opad og vægten steg ligeså stille. Så ville klart forlange og blive indlagt og få taget en masse test, for prøv og tænk hvis en lilleting som kostædringer kunne hjælpe ham. Nu var det jo først sent hun gav udslag for ikke kunne tåle gluten, og havde aldrig tidligere haft symptomer, så det er da underligt,  men ikke desto mindre hjalp det hende.

Så de skal da ikke afvise ham, du er den der kender ham bedst og det er da alvorligt hvis det går udover hans ansigtsudtryk og hans måde og være på.

Håber snart på bedring

Knus

Smiler ellers et godt råd, men han er testet, så heldigvis tåler han alt...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Ja for der er da intet værre for et moderhjerte at se sit barn syne hen... !!! Føler virkelig med dig!

Nej det er forfærdeligt... øv altså...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Tullebobs skriver:

Allersødeste du!

Jeg græder på dine vegne lige nu.  Hvor må det være hårdt.

Jeg har en dreng på 5 år, der purenægtede at spise frugt og grønt indtil for ganske kort tid siden, og han spiser kun få ting nu, men vi er da igang. Det jeg vil sige med det, er blot, at jeg ved hvor frustreret og ked af det, jeg har været over det. Og så blev det da ellers lige sat i perspektiv nu, skal jeg love for. Jeg kan kun gisne om, hvordan I har det...

Jeg vil håbe for jer, at I finder en løsning meget snart - og at nogen kan hjælpe jer, for der MÅ være et kompetent menneske derude et sted!

Jeg sender en masse positiv energi jeres vej og en hel bunke kram.

Trine

PS. Tænkte på om I i mellemtiden (til der findes en mere holdbar løsning) ikke kan lokke ham til at drikke nogle kalorier i saft, kakao, milk shakes etc?

Åhhh ja du har jo så selv haft en smagsprøve på det... åhhh siger jeg bare...

Jeg lokker med alt men intet hjælper

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

Lulle25

twinboys skriver:

Smiler ellers et godt råd, men han er testet, så heldigvis tåler han alt...

Ja det er da et forsøg værd, hvornår er han testet sidst? Hende kusinen er jo testet før hvor det ikke har givet udslag men da hun så var 8 brød det ud i en positiv test?

Håber du finder nogen der kan hjælpe dig og din søn. Er der slet ikke noget han kan spise?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.