Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det var dog helt forfærdeligt! Jeg fik en klump i halsen da jeg læste dit indlæg, men jeg har desværre ingen goder ideér til hvad I evt. kan gøre yderligere. Det lyder også som om I har forsøgt jer med de fleste ting.

Jeg vil blot give dig et kram , og fortælle dig at jeg føler med jer. Det må være rigtig hårdt at have det på den måde!

Knus Corinna

Tak fordi du læste med og takker for dit kram... det varmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Malene84

åååhhhh søde dog... hvordan fanden holder du dig så stærk?!! Det gør ondt at læse, at det nu er knækket - men vildt at du har kunne holde i 2 år  Hvor har jeg bare ondt af ham, han forstår jo tydeligvis ikke hvor vigtigt det er, og hvor meget I kæmper  Jeg aner ikke hvad jeg skal sige - jeg har desværre heller ikke forstand på det. Men jeg er god til at give  Håber der er bedring på vej. Det fortjener I sgu

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

MusseMorTil3 skriver:

jeg tror at du tænker på Peter Geisling fra Lægens bord - han har lavet programmet Diagnose Søges - hvor han hjælper familier der er kørt fast i sygdom uden at få en diagnose.

Måske kan han evt. hjælpe - han har sikkert mange forbindelser.

giv endelig ikke op!!!

Jeps det er ham tusind tak... men hvordan man mon kommer i kontakt med ham...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

Jamen dog hvor forfærdeligt!! Håber virkelig at I snart må få hjælp!!!!

Jeps det håber jeg virkelig også... og tak for det varmende hjerte...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Malene84 skriver:

åååhhhh søde dog... hvordan fanden holder du dig så stærk?!! Det gør ondt at læse, at det nu er knækket - men vildt at du har kunne holde i 2 år  Hvor har jeg bare ondt af ham, han forstår jo tydeligvis ikke hvor vigtigt det er, og hvor meget I kæmper  Jeg aner ikke hvad jeg skal sige - jeg har desværre heller ikke forstand på det. Men jeg er god til at give  Håber der er bedring på vej. Det fortjener I sgu

Tak søde Malene og tusind tak for det varme kram du sendte det varmer så meget... dem kan man ikke få for mange af... så kom endelig med flere...

Anmeld

29. oktober 2010

Mussen2

twinboys skriver:

Jeps det er ham tusind tak... men hvordan man mon kommer i kontakt med ham...

Majbritt

Jeg har ikke læst hee tråden, men vil bare sige hvor ondt det gør i mit hjerte at læse. Og hvor jeg forstår din/jeres desperation. Det er jo frygteligt at vi i et land som Danmark, blot kan blive overladt til os selv i en sådan situation.

Det lyder som om du er en fighter, jeg er sikker på i nok skal klare den Alle de bedste tanker herfra

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Jeg har ikke læst hee tråden, men vil bare sige hvor ondt det gør i mit hjerte at læse. Og hvor jeg forstår din/jeres desperation. Det er jo frygteligt at vi i et land som Danmark, blot kan blive overladt til os selv i en sådan situation.

Det lyder som om du er en fighter, jeg er sikker på i nok skal klare den Alle de bedste tanker herfra

Takker mange gange... og vi skal klare den... jeps vi er alle 4 fightere

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

Hvor gør det ondt at læse. Jeg kan slet ikke forestille mig hvilke mareridt det må være at føle alle dem man har en vis tillid til at hjælpe sit elskede barn bar eopgiver og slipper snorerne.

Jeg håber så inderligt din læge laver den henvisning og at der ikke er alt for lang ventetid!

Jeg tror ikke jeg har nogen som helst råd til hvad I kan gøre for at få ham til at spise. Det virker jo som om det er rent psykisk han har et problem med maden?!

Jeg tror at ligemeget hvor indbydene og spændene maden ser ud så vil han ikke ændre holding før nogen kompetente læger og psykologer har arbejdet med ham og at de ikke giver op!

Jeg sender dig de varmeste tanker og et kæmpe kram

Anmeld

29. oktober 2010

lene

Har desvære heller ikke nogle råd, men du skal da ha et kæmpe

Knus Lene

Anmeld

29. oktober 2010

Englepigen

øv hvor har jeg ondt af din lille dreng. Hvor er det synd at han i så tidlig en alder skal slås med sådan noget, når han burde løbe rundt med de andre drenge og lave "ballade" og spilel fodbold.

Jeg sender DIG og din familie de varmeste og mest kærlige tanker jeg besider og håber at der kommer en løsning for jer snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.