Anonym skriver:
Der skal ikke hygges om en pige som hende før hun har gjort sig fortjent til det. Man belønner ikke dårlig opførsel!Hendes opførsel startede før moren blev syg. Der er ingen foreskel fra før og efter sygdom. Den stil hun fremføre ødelægegr hendes familie. Fjerne hende er den sidste udvej. Familien har kæmpet,og som mange af jer tænkte jeg i starten at hun bare manglede kærlighed,opmærksomhed og hygge. Jeg tog fejl som mange andre der har forsøgt at hjælpe har gjort. Det er bedre hun lever i frygt for at blive smidt ud end at hun bliver hendes mors død og årsag til familieopløsning. Vi håber frygten er blevet et vendepunkt. Det gik vidst først oprindeligt op for hende at hun køre på sidste chance nu. Lad os alle håbe på det bedste for den familie...
Åh, hvor blev jeg ked af denne besvarelse...!!

En 'pige som hende' - hvis det er sådan i alle ser på hende, ja, så forstår jeg faktisk godt pigen.. For hvem skal hun så ellers være..??
Frygt kan ALDRIG blive vejen frem..!!
Har hele familien fået hjælp...?? Viser forældrene interesse i, et blive hjulpet..??
Eller lægger de det hele på pigens skuldre...??
Det her er virklig sat på spidsen (og måske også lidt for groft) MEN! Skal pigen leve i frygt resten af sit liv? Moren dør inden længe, og pigen skal så leve med tanken om, at det var hende der slog moren ihjel..
Vend den lige om - og så se, at få noget hjælp til hele familien..!!
Anmeld