Mettemus skriver:
Har med gys og gru opdaget min første blodsprængning. Den er grim og blå og sidder lige oven i et ar efter kikkertoperation i forbindelse med fjernelse af æggeleder. Jeg troede ellers, at jeg var indstillet på kosmetiske skavanker, men noget tyder på at når de så alligevel viser sig er det tolerance i begrænsede mængder jeg kan mønstre. Det samme gælder vand i benene! Heldigvis er jeg sluppet for strækmærker indtil videre (7-9-13, spyt over skulderen og noget med noget salt ... eller noget)
Hvordan står det til hos jer? Er i sluppet indtil videre eller er kroppen begyndt at vise at det er hårdt at være gravid?
Altså jeg fik jo to strækmærker da jeg var 15+3... Har hele tiden sagt, at dét ikke ville blive noget problem for mig, det er en del af kroppens forandring bla bla... MEN gys da jeg fandt dem var jeg nede over det i flere dage! Min kæreste sagde blot "dem der??! der kommer da mange flere, og større, gør der ikke?!!"
Tak skat...
Men nu, knapt en måned efter er de bare en del af hverdagen. De har selvfølgelig også formeret sig, så jeg ville gå ned med en depression hvis jeg skulle reagere på samme måde hver gang... Dog, det ene jeg har lige ved skambenet, som er så dybt allerede, at jeg kan føle mig frem til det med fingeren, det er ikke accepteret endnu...
Tillykke med din blodsprængning!! 
Anmeld