Nu med blodsprængning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jeg har tydeligvis ikke givet ham credit nok tidligere - han er jo ganske udspekuleret.

Ja, synes også at kommoden var ret ok. Altså man kan godt se at det er en IKEAting og ikke noget dyrt og fancy, men på den anden side var de andre puslekommoder jeg kunne finde andre steder (fx babysam) meget dyrere og ikke nødvendigvis særlig meget pænere - nogle så lisså billige ud og andre var bare for dyre. Denne her passer nogenlunde til vores behov og økonomi og så er det bare sådan det er. Nu er den i hvert fald på plads! Kunne godt have drømt om lidt mere skuffeplads, men vil heller ikke op og gi' ca. 3000 ´kr for sådan en ting, så det her er et fint kompromis.

Jeg synes Ikea laver fede møbler af god kvalitet, og så er prisen jo til at abejde med. Jeg synes personligt at de puslemøbler, jeg har set i fx Babysam ser billige ud. De er bestemt ikke flotte, tror det er en kombi af den hvide farve og designet. Så er jeg mere til Ikeas møbler, for de er ofte robuste og pæne i designet.

Jeg er selv ret spændt på vores arvestykke af en kommode. Der burde være plads nok i skufferne, men det bliver trangt på toppen med puslepuden. Men så er det godt at Ikea kan komme til undsætning, hvis det skulle blive nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.