Sofia skriver:
Uhh, up-date på Ikea-tur tak
Glæder mig til at høre hvad I har købt. Vi er slet ikke begyndt at gøre klar til flytningen endnu.. tror det må ske omkring midten af november..
Jamen vi kom afsted til IKEA. Jeg havde glædet mig mest til turen gennem den nederste etage (aka. "tingel-tangel-land"), men Jens havde været snu! Vi har ikke selv bil, og da vi skulle have en reol og et puslebord var det nødvendigt for os at alliere os med en kammerat med et firehjulet, motoriseret køretøj. Frank havde meldt sig, og vi tog afsted. Det viser sig så, at Jens har valgt at tage Frank med, fordi:
1) Hvis de var to fyre med var han rimelig sikker på, at jeg ikke ville være bekendt at være særlig længe om det
2) Frank skulle til fødselsdag hos sin bror og havde derfor ikke tid til at være mere end en time i IKEA
3) Frank ejer verdens mindste bil, så også det satte et naturligt stop for mine indkøb
!
Jeg var simpelthen offer for det modsatte af kvindelist! Her gik jeg og troede, at jeg virkelig havde snørret ham, og så er han lisså snedig og udspekuleret som en teenagetøs. Jeg bøjer mig i støvet!
Men altså - vi fandt et puslebord og en reol, som vi var taget afsted efter... og så to opvaskebørster. Så det var fint nok, så har vi det på plads, og puslebordet står nu samlet på sovetværelset, fyldt med tøj som er lagt i orden og lagt pænt sammen
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19847862
Anmeld