18januar/kats skriver:
Uhh har egentlig bare tænkt, at jeg ikke blev ramt af noget som helst
Men hvis nu… altså rent hypotetisk, at der skulle komme noget, så tænker jeg, at tage det i stiv arm, som et fint minde om graviditeten, som et vartegn på miraklet i maven…. ELLER HVA`?
Befinder mig sådan lidt i en Disneyverden for tiden… hvor alt er godt, graviditet er godt, chokolade er godt, regnvejr er godt, strækmærker og blodsprængninger findes ikke, babyshopping er godt, glæde over at der rent faktisk kommer en baby ud til januar er godt…
Bliver lige i denne verden lidt endnu… men vender frygteligt tilbage, hvis det ændrer sig 
Årh Disneyverden lyder som et skønt sted! Sådan en verden har jeg også, men det handler mest om hvad der sker efter fødslen - barnet sover som det skal, gylper ikke, får ikke kolik, græder kun minimalt når det er sultent/skal skiftes/trøstes, jeg bliver ikke en af den slags mødre der ved alting bedre end faren, retter på ham og som derfor bruger hver eneste lille fejl imod ham i senere skænderier, jeg bliver totalt overskudsmor som altid har bagt et eller andet økologisk når der kommer nogen på besøg, mit barn har altid rent tøj på osv. osv. osv....
Jeg er sikker på at din graviditet kommer til at forløbe fuldstændig som i Disneyverden - ingen tvivl om det!
Anmeld