Nu med blodsprængning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Øv! Jeg kan levende forestille mig, hvordan skrækken tager over når man spotter sådan en fætter på kroppen. Jeg er indtil videre - 7-9-13 - sluppet for strækmærker og lignende, men jeg vil nok reagere på samme måde som dig, når og hvis jeg finder ting på min krop, som ikke plejer at være der - også selvom jeg føler at jeg mentalt har forberedt mig på det.

Jeg synes, at du skal have lov til fortsat at slippe. Et opslidende speciale må være lidelse nok, når man nu helst bare vil shoppe småt tøj og indrette babyværelse!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg er sluppet indtil videre.. Og gruer lidt for strækmærker må jeg tilstå. Og blodsprængninger også! Så kan godt forstå du lige skulle sluge den første af slagsen!

Men ihhh jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor kort tid der er til du skal føde, det er så fedt, jeg glæder mig helt vildt til at følge det hele.

Mit forfængelige jeg må også indrømme at jeg "hellere vil have" blodsprængninger end strækmærker, så jeg krydser fingre lidt endnu.
Jeg er sikker på at du hører til de heldige der slipper fuldstændig!!

Og nej, der er virkelig ikke ret lang tid til mere! 80 dage siger min miniticker (som er mit sandhedsorakel i denne sag - når den siger 80 dage, så bli'r det sådan!). Og når man så tænker på alt det man skal nå inden.... Heldigvis har jeg fået plaget og tudet mig til en tur i IKEA i morgen - så kommer puslebordet forhåbentligt på plads. Er i så småt ved at gøre klar til flytning?

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Øv ja havde det på samme måde som dig da jeg opdagede mine strækmærker på siden af lårene :-( det gav et sæt i mig og håber ikke de breder sig!! Går en blodsprægning væk igen?

Hvad er det da også for noget med strækmærker på lårerne? Dårlig idé og slet ikke der baby sidder!

Altså jeg håber det går væk igen, for jeg forestiller mig det er lidt det samme som et blåt mærke - bare uden direkte kontakt ml. flæsk og hård overflade.

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

18januar/kats skriver:

Uhh har egentlig bare tænkt, at jeg ikke blev ramt af noget som helst
Men hvis nu… altså rent hypotetisk, at der skulle komme noget, så tænker jeg, at tage det i stiv arm, som et fint minde om graviditeten, som et vartegn på miraklet i maven…. ELLER HVA`?

Befinder mig sådan lidt i en Disneyverden for tiden… hvor alt er godt, graviditet er godt, chokolade er godt, regnvejr er godt, strækmærker og blodsprængninger findes ikke, babyshopping er godt, glæde over at der rent faktisk kommer en baby ud til januar er godt…
Bliver lige i denne verden lidt endnu… men vender frygteligt tilbage, hvis det ændrer sig

Årh Disneyverden lyder som et skønt sted! Sådan en verden har jeg også, men det handler mest om hvad der sker efter fødslen - barnet sover som det skal, gylper ikke, får ikke kolik, græder kun minimalt når det er sultent/skal skiftes/trøstes, jeg bliver ikke en af den slags mødre der ved alting bedre end faren, retter på ham og som derfor bruger hver eneste lille fejl imod ham i senere skænderier, jeg bliver totalt overskudsmor som altid har bagt et eller andet økologisk når der kommer nogen på besøg, mit barn har altid rent tøj på osv. osv. osv....
Jeg er sikker på at din graviditet kommer til at forløbe fuldstændig som i Disneyverden - ingen tvivl om det!

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

Multebær skriver:

Jeg har ikke lagt mærke til nogle mærker endnu og vil nok blive lidt ked af det hvis det sker - har i forvejen aldrig rigtig været glad for min maveregion. 

Er der i øvrigt andre der har oplevet at få meget små hudfolder eller hvad man kunne kalde hudflabber på brysterne. Jeg troede først det var et stykke hud der var ved at falde af så jeg rev det af og det blødte - nu har jeg oplevet et par stykker til tæt på brystvortens forhøjede dut. De er ca 1 milimeter så vil ikke kalde dem en stor gene - er lidt nysgerrig om jeg er den eneste der har fået disse små bonus gevækster 

med ingen strækmærker!

Mht mystiske hudfolder må jeg melde pas. Mine bryster ligner sig selv, dog noget større, men ikke med ekstra pynt

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Af hjertet tak

Fedt at høre at man affinder sig med sine (heldigvis kun) kosmetiske skavanker med tiden - det vil jeg begynde at glæde mig til mens jeg ignorerer blodsprængningen!

Hov! Og tillykke med overstået kvalme (igen - 7-9-13)

og TAK! Jeg NYDER det - måske derfor strækmærkerne er en bisag!..?!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Heldigvis har jeg fået plaget og tudet mig til en tur i IKEA i morgen - så kommer puslebordet forhåbentligt på plads.

Nåh! Det er sådan man gør! - herhjemme dur intet... Tror ikke rigtig kæresten helt har fattet at der faktisk ER en baby derinde...

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Årh Disneyverden lyder som et skønt sted! Sådan en verden har jeg også, men det handler mest om hvad der sker efter fødslen - barnet sover som det skal, gylper ikke, får ikke kolik, græder kun minimalt når det er sultent/skal skiftes/trøstes, jeg bliver ikke en af den slags mødre der ved alting bedre end faren, retter på ham og som derfor bruger hver eneste lille fejl imod ham i senere skænderier, jeg bliver totalt overskudsmor som altid har bagt et eller andet økologisk når der kommer nogen på besøg, mit barn har altid rent tøj på osv. osv. osv....
Jeg er sikker på at din graviditet kommer til at forløbe fuldstændig som i Disneyverden - ingen tvivl om det!

Hihi, sådan bliver min baby - og hverdag - også... Det har JEG bestemt! For nu har jeg lidt i 18 uger, for den lille lort, som ikke engang kvitterer med et spark, når nu "den burde kunne" - hvis den heller ikke er samarbejdsvillig til MD på mandag, så får den aldrig nogensinde lommepenge!

Anmeld

26. oktober 2010

Multebær

Mettemus skriver:

.. Heldigvis har jeg fået plaget og tudet mig til en tur i IKEA i morgen - så kommer puslebordet forhåbentligt på plads. 

Nå det er sådan man gør :-) Rigtig god tur i drømmeland - jeg elsker IKEA

Jeg er meget glad for mit IKEA puslebord  - jeg kan ikke huske hvad det hedder men det koster 599kr - det næst billigste. :-)

Anmeld

27. oktober 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jeg synes, at du skal have lov til fortsat at slippe. Et opslidende speciale må være lidelse nok, når man nu helst bare vil shoppe småt tøj og indrette babyværelse!

Knus

Tak - jeg håber også at jeg slipper. Og så håber jeg at du ikke får flere blodsprængninger.

Kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.