Voksne i flyverdragte ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Dansker i England

Ikke på vikår ville jeg hoppe i en flyverdragt. Men jeg er nu heller ikke så praktisk når det komme til tøj - sætter fashion før comfort. Men jet bliver nu nok nødt til at købe nogle ski-bukser eller lignende, hvis vi får sne i år, så jeg kan lege i hven med min datter - men det er et stort hvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Shibby skriver:

Sidste vinter rendte jeg rundt i en gul dragt fra 90erne. Lovede peter at smide den ud når jeg flyttede herover..haha..

Kunne du finde på at hoppe i en flyverdragt??

Herhjemme hedder de ikke kedeldragt/ flyverdragt til voksne men; hirtshals habit'er...

Alt for at holde varmen, så er jeg ret ligeglad med hvad andre tænker.

Hellere ligne l**t -være varm og tør, end at have et fansy sæt det ikke er 5 pisse pot værd. 

Men bor så heller ikke midt i en storby, men en lille flække. Så her er det naturligt at rende rundt i sådan en. Ingen der siger den behøver at være orange...

Anmeld

26. oktober 2010

De3Guldklumper

Ja for hulen det kunne jeg sagtens.. Jeg lånte en af min far sidste år - han bruger det nemlig også om vinteren på hans job. Og hvor var det bare SÅ lækkert at føle sig varm og tør og samtidig bare kunne smide sig i sneen og rulle rundt uden at tænke på at man ville skille på midten og sneen kunne komme indenfor..

Jeg var faktisk også i fakta nogle gange og handle i den. Jeg er fløjtende ligeglag med hvad folk tænker - for jeg kigger sgu lige så meget efter dem som står i den mest fantastiske jakke som bare slet ikke er til at lege i eller holde varmen i, mens deres unger leger og boltre sig i vintervejret og ja så tænker jeg da også mit

Anmeld

26. oktober 2010

Dictes mor

Nej!

Anmeld

26. oktober 2010

mor-til-vanessa

ja det kunne jeg godt. får let blærebetændelse hvis jeg får kulde og hader at fryse. så hellere se dum ud, men så være varmt. jeg synes nu det er dem der render rundt og fryser der ser dumme ud. hæhæ

Anmeld

26. oktober 2010

eliasogmor

Rosa skriver:

JA!!! HVOR KAN JEG FINDE EN??? Link please!!! Og hvad hedder flyverdragt på engelsk?

min veninde har en super fed en... finder lige ud af hvilket mærke det er...

Anmeld

26. oktober 2010

Meliora

NEVER! Det er bare totalt no-go for alle over 6 år!

Anmeld

27. oktober 2010

eliasogmor

Rosa skriver:

JA!!! HVOR KAN JEG FINDE EN??? Link please!!! Og hvad hedder flyverdragt på engelsk?

hej hendes flyverdragt er fra One Hundred......

Anmeld

27. oktober 2010

ChatH

Shibby skriver:

Sidste vinter rendte jeg rundt i en gul dragt fra 90erne. Lovede peter at smide den ud når jeg flyttede herover..haha..

Kunne du finde på at hoppe i en flyverdragt??

NEJ Syntes absolut ikke sådan en ville gøre noget godt for min krop.. hvis jeg lignede en superstar og havde en fed en ville jeg måske men sådan ligger landet desværre ikke

Anmeld

27. oktober 2010

Shibby

Hmm..Vil hellere være tør og varm end at stå med en flot frakke agtig ting og fryse

En flyverdragt-heldragt,kald det hvad du vil,er bare dejlig praktisk hvis man skal i sneen med ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.