Voksne i flyverdragte ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Mathilde

Nej det ville jeg ikke. Men derimod et todelt sæt. Synes altså det er smartere til voksne men læg endelig et billede ind hvis du hopper i dragten igen i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

saxa

Pia. skriver:

GRINER... jeg vil gerne melde mig som den emsige der ruller med øjnene så.... Men er nu sikker på du uden tvivl ville bære din flyverdragt med stil HE HE HE....

Ja tror du ikke Så tager jeg da lige elefanthuen på også.. Haha... Så kan du rigtig blive tøsefornærmet over mig.. Thi...

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

Ehm..Godt spørgsmål..Hvad hedder flyverdragt på engelsk..???

Flying outfit er nok ikke det rigtige..ha

Anmeld

26. oktober 2010

Skouboe

Jeg gik i en hver dag hele vinteren, da jeg passede heste på Billund travbane, og jeg kunne sagtens finde på at hoppe i en igen.

De ER bare varmere og bedre at bevæge sig i end de 2 delte. Der er jo også en årsag til at vi hælder ungerne i en ikke?

Jeg er nok typen hvor det at det er varmt og praktisk, og at jeg kan bevæge mig i det, i rigtigt mange situationer betyder mere end om andre folk opfatter det som smart eller ej

Anmeld

26. oktober 2010

Skouboe

Rosa skriver:

JA!!! HVOR KAN JEG FINDE EN??? Link please!!! Og hvad hedder flyverdragt på engelsk?

http://workwearshoppen.dk/group.asp?group=11 og det hedder faktisk en Boilersuit.

Anmeld

26. oktober 2010

A.

nej det tro jeg ikke men har tænkt på det i sidste år  mere for sjovt ogvidste faktisk ikke at man kan købe flyverdragter til voksne

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

Shibby skriver:

Ehm..Godt spørgsmål..Hvad hedder flyverdragt på engelsk..???

Flying outfit er nok ikke det rigtige..ha

Flying outfit.. LOL...

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Pia. skriver:

.

Bruger I også Elefant hue så ? HE HE... Ej det var bare pjat...

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

saxi skriver:

Flying outfit.. LOL...

Hey..Jeg prøvede da

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Jo det kunne jeg godt finde på . Her for et par dage siden så overvejede jeg at købe en .. men jeg ikke helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.