Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
saxi skriver: Ja tror du ikke Så tager jeg da lige elefanthuen på også.. Haha... Så kan du rigtig blive tøsefornærmet over mig.. Thi...
Ja tror du ikke Så tager jeg da lige elefanthuen på også.. Haha... Så kan du rigtig blive tøsefornærmet over mig.. Thi...
Det lover jeg at blive - Tror det billede ville brænde sig fast i hoved på mig for evigt ....
Men vil glæde mig til at se dig gå flyverdragt/elefanthue model - Det kræver næsten et billede til de andre også...
Knus Pia - tak for smilet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja for pokker.. det kunne jeg sagtens.. skal faktisk på udkig efter en til mig selv nu her.. Ja det ser dumt ud, men jeg vil hellere så dum ud i nogle timer og så kunne springe rundt i sne og andet møgvejr med min datter, og stadig være både tør og varm..
Nej, jeg synes ikke det klæder mig
Pia. skriver: Det lover jeg at blive - Tror det billede ville brænde sig fast i hoved på mig for evigt .... Men vil glæde mig til at se dig gå flyverdragt/elefanthue model - Det kræver næsten et billede til de andre også... Knus Pia - tak for smilet...
Forestil dig POHH fra Teletubbies så tror jeg den er der.. Sådan cirka..
Baagøe skriver: Nej, jeg synes ikke det klæder mig
Ikke for at fornærme nogen.. Meeen... Klæder det overhovedet nogen?!?
saxi skriver: Ikke for at fornærme nogen.. Meeen... Klæder det overhovedet nogen?!?
Det tvivler jeg på. Det kommer vist i kategorien "Mere praktisk end kønt"
Jeg tænkte det, men ville ikke skrive det Derfor skrev jeg mig
Skouboe skriver: Det tvivler jeg på. Det kommer vist i kategorien "Mere praktisk end kønt"
Haha.. Nemlig ja.. Men ligeså grimt det er, ligeså praktisk er det jo også..
Altså umiddelbart NEJ... MEEEEEEN jeg rendte faktisk selv rundt i en mørkeblå kedeldragt/flyverdragt sidste år i julen, MEN var så også på Færøerne og der var en smule koldt oppe i fjeldene, så da havde jeg én på ... Men herhjemme i DK ville jeg nok aldrig iføre mig sådan én, medmindre det var P****koldt!!! Hmm... Ja ved ikke hvis man kan ku få en smart sort én med fede detaljer og fedt bælte i taljen, kunne jeg måske godt fristes ..
Min mor har en lækker ferskenfarvet/pink flyverdragt!!! Uh ha den er godt nok UGLY!!!! .. men hun er ligeglad med hvad andre siger og tænker, så når det er koldt tager hun den gerne på hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128