Voksne i flyverdragte ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

3xM

noooo way er bare for emsig

har en fed frakke der ikke er varm og hat og handsker-ikke varmt men flot

hilsen M der idag ligger syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Shibby

Det er stadig flere kvinder end jeg troede der kunne finde på at hoppe i en flyverdragt

Den gule jeg havde var så grim..men dejlig..! Sidste vinter var mega kold! Jeg ville ikke gå igennem en endnu koldere og længere vinter uden en flyverdragt! 

Anmeld

26. oktober 2010

LinLin

På arbejde i vuggestuen, kunne jeg godt - ikke privat (her står den på jakke og skibukser )...

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JA!!! HVOR KAN JEG FINDE EN??? Link please!!! Og hvad hedder flyverdragt på engelsk?

Anmeld

26. oktober 2010

FruPudderkvast

No way - det kunne jeg ikke..

Jeg kan sagtens nøjes med en varm vinterjakke, halstørklæde og vanter og holde varmen alligevel

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Shibby skriver:

Det er stadig flere kvinder end jeg troede der kunne finde på at hoppe i en flyverdragt

Den gule jeg havde var så grim..men dejlig..! Sidste vinter var mega kold! Jeg ville ikke gå igennem en endnu koldere og længere vinter uden en flyverdragt! 

Jeg er også overrasket!

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Shibby skriver:

Sidste vinter rendte jeg rundt i en gul dragt fra 90erne. Lovede peter at smide den ud når jeg flyttede herover..haha..

Kunne du finde på at hoppe i en flyverdragt??

Flyverdragt..? Har haft en kedeldragt.... Super lækkert dengang vi havde lade med dyr, når de skulle fodres og sådan.. Men nu har jeg ikke behov for sådan en mere, da vi ikke bor på gård.. Men man holder nu varmen bedre i en flyverdragt end i 2-delt.. Sådan er det bare...!

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

Flyverdragter, kedeldragter osv. er bare NO GO... Er meget mere til 2 delte sæt.. MEN kunne sagtens finde på at hoppe i en, for at få et godt grin, eller gøre emsige personer mere emsige og tænke sit og rulle øjn af mig.. Synes det er lidt funny når folk giver det ledeste elevatorblik.. hehe...

Anmeld

26. oktober 2010

Pia.

Nej det kunne jeg ikke drømme om ..... FLYVERDRAGT... Du mener simpelthen sådan en hel dragt med lynlås !!!! Åååå gud nej - jeg er helt chokket over der findes voksne der kunne finde på det... (LÆS MED ET SMIL)

Nå men den er med sikkerhed dejlig varm - men så vil jeg hellere fryse... jeg har mine sorte skibukser som jeg bruger når vi skal ud og kælke og lege i sne...  Og dem er jeg godt tilfreds med... ....

Bruger I også Elefant hue så ? HE HE... Ej det var bare pjat...

Knus Pia...

Anmeld

26. oktober 2010

Pia.

saxi skriver:

Flyverdragter, kedeldragter osv. er bare NO GO... Er meget mere til 2 delte sæt.. MEN kunne sagtens finde på at hoppe i en, for at få et godt grin, eller gøre emsige personer mere emsige og tænke sit og rulle øjn af mig.. Synes det er lidt funny når folk giver det ledeste elevatorblik.. hehe...

GRINER... jeg vil gerne melde mig som den emsige der ruller med øjnene så.... Men er nu sikker på du uden tvivl ville bære din flyverdragt med stil HE HE HE....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.