Voksne i flyverdragte ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.315 visninger
53 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Shibby

Sidste vinter rendte jeg rundt i en gul dragt fra 90erne. Lovede peter at smide den ud når jeg flyttede herover..haha..

Kunne du finde på at hoppe i en flyverdragt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

AnneBJ

Shibby skriver:

Sidste vinter rendte jeg rundt i en gul dragt fra 90erne. Lovede peter at smide den ud når jeg flyttede herover..haha..

Nej! Med mindre jeg fx var på skiferie. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vil gå i skitøj. Foretrækker bare bukser og jakke, hvilket jeg så heller ikke ville undvære

Anmeld

26. oktober 2010

Pena

Shibby skriver:

Ork det kunne jeg snildt finde på. især med den vinter vi havde sidste år. Og behold den endelig, for de kloge siger det bliver værre i år.

Meeen nu bor jeg også nærmest på landet. Her kan man gå i hvad som helst. Hvis jeg boede i Kbh ved jeg ikke helt hvad jeg ville gøre.

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

haha ja hvorfor ikke... hvis den var rigtig dejlig varm...  og havde en rigtig grim farve... ej.. det ved jeg ikke.. de er sgu lidt besværlige at hoppe i og hoppe ud af.. jeg er mere til en jakke og så mine skibukser.. for hvis man får det for varmt så kan man smide jakken og beholde bukserne på. og omvendt. det er lidt svært med en flyverdragt uden at ligne et barn i børnehaveklassen hvor den enten er pingvinvendt eller bundet rundt om maven...

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Det kunne jeg sagtens også finde på at gøre.. Og især her når sneen engang kommer og vi skal ud og kælke.... ;) 

Anmeld

26. oktober 2010

miss freja

Søddepødde skriver:

Ork det kunne jeg snildt finde på. især med den vinter vi havde sidste år. Og behold den endelig, for de kloge siger det bliver værre i år.

Meeen nu bor jeg også nærmest på landet. Her kan man gå i hvad som helst. Hvis jeg boede i Kbh ved jeg ikke helt hvad jeg ville gøre.

Jeg vil også sige at hvis det er koldt nok, så er jeg lige glad, bare man bliver holdt varm. Så derfor kunne jeg også finde på at hoppe i sådan en sag

Prøv at tænk på, hvor meget vi pakker de kære børn ind når det bliver koldt - måske skulle vi egentlig også tænke lidt på os selv - blot en tanke.

Anmeld

26. oktober 2010

BabyStella!

Shibby skriver:

Gjorde jeg oz. Hold op, jeg var lækker! "Vesterhavshabit", som vi kalder det heroppe i det kolde nord

Anmeld

26. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

JA det kunne jeg sagtens finde på.. Med god samvitighed.. Sikkert til min datters store morskab...

Anmeld

26. oktober 2010

Lise

NEJ - aldrig i livet  Men jeg bryder mig slet heller ikke om praktisk tøj, og er ikke noget ude-menneske...

Men jeg prøver at forestille mig dig i en gul flyverdragt, og det er et FLOT billede jeg ser

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Voksne i flyverdragt er helt bestemt =   NOT --- ever never

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.