Han kom (selvfølgelig) ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Det gælder altså både dig og Laura Og ja!! Han er en idiot, men forhåbentligt gør det dig stærkere i sidste ende - ja man har jo lov til at håbe

Han vil gerne Laura, men har det svært Det kunne da ellers være så meget nemmere, hvis han ikke gad hende. Jeg ved, jeg kommer styrket ud og er allerede et godt stykke på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

TbCp

Der er vist ikke andet at sige om ham end...

Men godt at høre at i har haft en god dag

Anmeld

25. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Han vil gerne Laura, men har det svært Det kunne da ellers være så meget nemmere, hvis han ikke gad hende. Jeg ved, jeg kommer styrket ud og er allerede et godt stykke på vej

.....

Anmeld

26. oktober 2010

betski

Baagøe skriver:

Der er rigtig mange, der har skrevet til mig og spurgt hvordan Lauras fødselsdag gik idag, og om Johnny kom, som han havde LOVET.

Han kom selvfølgelig IKKE Jeg håbede ellers til det sidste, men min mavefornemmelse sagde jo også, at det gjorde han ikke, så det er bare noget møg. Han har ikke engang skrevet og ønsket tillykke med Lauras 1 år

Men han må så selv forklare hende hvorfor, når hun bliver ældre og undrer sig over manglende kort og deltagelse på billeder osv.

Har det ok lige nu, men bliver bombet tilbage til stenalderen så snart vi har kontakt med hinanden, hvilket vi ikke har haft siden tirsdag aften. Han må komme, når han er parat. Jeg synes bare det er vildt barnligt, at han ikke vil tale med mig om tingene Hans undskyldning er, at han ikke har tid...

Men udover det har Laura og jeg haft en dejlig dag i hinandens selskab

Åh for pokker da osse Jeg kan godt forstå, at du er meget skuffet. Hvem ville ikke være det. Han kan simpel hen heller ikke være bekendt at han gang efter gang lover dig noget som du så sætter næsen op efter, for blot at blive skuffet. Igen viser han hvor EGOISTISK han i virkeligheden er. Han tænker ikke ret meget på Laura og da slet ikke på dig søde. Måske han tænker at Laura er for lille til at forstå det, men pludselig er hun altså stor nok til at forstå det. Så for at skåne hende for de skuffelser du nu gennemgår, synes jeg du helt og holdent skal stoppe med at kontakte ham. Du har virkelig gjort dit, for at han skal have kontakt med Laura, men der er grænser for, hvor meget du skal blive ved med at kæmpe. Jeg ved godt, at du inderst inde stadig håber, at det skal være jer to. Men hånden på hjertet søde; tror du at I på noget tidspunkt ville kunne få en sundt og fornuftigt forhold? Der er sket så meget mellem jer, at jeg tror du med tiden vi være fyldt så meget op af bitterhed, at den forelskelse du føler lige nu, rent faktisk kun foregår oppe i hovedet og ikke i hjertet. Han behandler dig virkelig dårligt og viser klart og tydeligt, hvem ham prioriterer: HAM SELV! Øv hvor er han fej. Jeg håber virkelig, at du kan stoppe alt kontakt med ham, så du kan komme videre i dit liv. Kæmpe krammer herfra

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

duddi. skriver:

Åh for pokker da osse Jeg kan godt forstå, at du er meget skuffet. Hvem ville ikke være det. Han kan simpel hen heller ikke være bekendt at han gang efter gang r dig noget som du så sætter næsen op efter, for blot at blive skuffet. Igen viser han hvor EGOISTISK han i virkeligheden er. Han tænker ikke ret meget på Laura og da slet ikke på dig søde. Måske han tænker at Laura er for lille til at forstå det, men pludselig er hun altså stor nok til at forstå det. Så for at skåne hende for de skuffelser du nu gennemgår, synes jeg du helt og holdent skal stoppe med at kontakte ham. Du har virkelig gjort dit, for at han skal have kontakt med Laura, men der er grænser for, hvor meget du skal blive ved med at kæmpe. Jeg ved godt, at du inderst inde stadig håber, at det skal være jer to. Men hånden på hjertet søde; tror du at I på noget tidspunkt ville kunne få en sundt og fornuftigt forhold? Der er sket så meget mellem jer, at jeg tror du med tiden vi være fyldt så meget op af bitterhed, at den forelskelse du føler lige nu, rent faktisk kun foregår oppe i hovedet og ikke i hjertet. Han behandler dig virkelig dårligt og viser klart og tydeligt, hvem ham prioriterer: HAM SELV! Øv hvor er han fej. Jeg håber virkelig, at du kan stoppe alt kontakt med ham, så du kan komme videre i dit liv. Kæmpe krammer herfra

Vi har ikke haft nogen form for kontakt siden tirsdag aften i sidste uge, og jeg har heller ikke kontaktet ham. Det store problem er bare, at vi har fælles forældremyndighed over Laura og den ophæver man ikke bare sådan uden videre. Jeg har udfyldt alle papirer og printet dem ud, så jeg mangler kun hans underskrift.

Det hele ville være meget nemmere, hvis han bare én gang for alle meldte klart ud, for så stod vi ikke her. Han har aldrig kendt sin egen far, og kender derfor de følelser, Laura vil få, hvis han afskærer forbindelsen. Derfor ved jeg, at han gerne vil være en del af hendes liv... Vi er så bare snart nødt til at få aftalt på hvilke vilkår, for jeg foretrækker ingen far fremfor en far der kommer på forhastede besøg a' 5 minutters varighed. Laura fortjener bedre end at blive gemt væk og hemmeligholdt i en lille æske...

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Der er vist ikke andet at sige om ham end...

Men godt at høre at i har haft en god dag

Ja, det er vist en temmelig passende smiley Laura har meget travlt med at inspicere og lære hendes nye legetøj at kende

Anmeld

27. oktober 2010

Agnete

Baagøe skriver:

Vi har ikke haft nogen form for kontakt siden tirsdag aften i sidste uge, og jeg har heller ikke kontaktet ham. Det store problem er bare, at vi har fælles forældremyndighed over Laura og den ophæver man ikke bare sådan uden videre. Jeg har udfyldt alle papirer og printet dem ud, så jeg mangler kun hans underskrift.

Det hele ville være meget nemmere, hvis han bare én gang for alle meldte klart ud, for så stod vi ikke her. Han har aldrig kendt sin egen far, og kender derfor de følelser, Laura vil få, hvis han afskærer forbindelsen. Derfor ved jeg, at han gerne vil være en del af hendes liv... Vi er så bare snart nødt til at få aftalt på hvilke vilkår, for jeg foretrækker ingen far fremfor en far der kommer på forhastede besøg a' 5 minutters varighed. Laura fortjener bedre end at blive gemt væk og hemmeligholdt i en lille æske...

Føler virkeligt med dig Og ikke mindst med Laura. Synes at han må tage sig sammen og finde ud af, hvad han vil... Det er, som du også selv er inde på, mere synd for laura, at han kun delvis (nærmest IKKE) engagerer sig i Lauras liv, end hvis han helt holdt sig væk. Der er usandsynligt mange eksempler på, at det skader børnene mere... Og det er bare så synd.

Jeg har skrevet til min datters far (for snart 4 år siden), at han er velkommen til at se hende, hvis han SELV vil... Men det eneste jeg har hørt fra ham, er at han skrev, at han nok hellere måtte tage sig sammen (WHAT...!!! siger jeg bare) til at se hende, bla bla bla... Og hvis jeg havde fået en ny mand, var da da åben for snak om adoption... SPASSER IDIOT. Det er vist 1½ år siden han skrev det, og jeg har ikke kunnet finde på noget pænt at sige til ham, så har ikke svaret tilbage. Jeg vil på ingen måde presse ham til at se hende, for det kommer der ikke noget godt ud af, når han ikke selv er interesseret.

Kh Agnete

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

Agnete skriver:

Føler virkeligt med dig Og ikke mindst med Laura. Synes at han må tage sig sammen og finde ud af, hvad han vil... Det er, som du også selv er inde på, mere synd for laura, at han kun delvis (nærmest IKKE) engagerer sig i Lauras liv, end hvis han helt holdt sig væk. Der er usandsynligt mange eksempler på, at det skader børnene mere... Og det er bare så synd.

Jeg har skrevet til min datters far (for snart 4 år siden), at han er velkommen til at se hende, hvis han SELV vil... Men det eneste jeg har hørt fra ham, er at han skrev, at han nok hellere måtte tage sig sammen (WHAT...!!! siger jeg bare) til at se hende, bla bla bla... Og hvis jeg havde fået en ny mand, var da da åben for snak om adoption... SPASSER IDIOT. Det er vist 1½ år siden han skrev det, og jeg har ikke kunnet finde på noget pænt at sige til ham, så har ikke svaret tilbage. Jeg vil på ingen måde presse ham til at se hende, for det kommer der ikke noget godt ud af, når han ikke selv er interesseret.

Kh Agnete

Det værste er jo, at jeg ved, han lige pludselig kommer på banen igen, og så er det som at blive bombet tilbage til stenalderen. Se også min anden tråd for at sætte denne ind i en kontekst.

https://www.baby.dk/debat/69476pi1/parforhold/kan-snart-ikke-mere.aspx

Anmeld

1. november 2010

Lisbeth85

Slemme mand!

Men så længe du gør hvad du kan i de givne situationer, så er det ham og KUN ham, som skal forklare sig overfor hende når hun bliver ældre. Men øv når aftaler ikke overholdes!

Dejligt I havde en god dag trods alt

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

Lisbeth85 skriver:

Slemme mand!

Men så længe du gør hvad du kan i de givne situationer, så er det ham og KUN ham, som skal forklare sig overfor hende når hun bliver ældre. Men øv når aftaler ikke overholdes!

Dejligt I havde en god dag trods alt

Ja, det må man sige. Har har ikke set Laura siden 15. september, så det er ved at være længe siden, og vi har ikke haft kontakt i 14 dage efter hans ønske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.