thildemus skriver:
Hej Linda,
Beklager jeg tager en gammel tråd op igen - så den ikke forleden...
Er virkeligt ked af at høre at han ikke holdt sit løfte om at komme!
Har tidligere skrevet til dig, at du skal glemme ham og komme videre. Det synes jeg fortsat. Men jeg synes du skal tage papir om forældremyndighed under armen og dukke op på hans firma adresse. Så kan han skrive under på stedet eller på anden måde tage stilling til hvad han vil i forholdet til Laura. Og han skal ikke sende dig væk med beskeden om at konen er på vej - for hun kan lige så godt også delagtiggøres i hans intentioner!
Både du og Laura har fortjent mere end den opførsel! Intet er værre for et barn end brudte løfter (og jeg ved godt at Laura ikke opfatter det pt og at du gør alt hvad du kan for at beskytte hende - men på et tidspunkt kan du ikke skærme hende længere)
Knus Thilde
Det er helt ok.
Jeg er inde i en god stime, og føler jeg er ved at komme videre. Især når vi nu ikke har haft nogen som helst kontakt i 14 dage. For han mente med hans egne ord, at vi skulle have en pause. Hvad han så mente med det aner jeg ikke, og jeg aner heller ikke om vi nogensinde hører fra ham igen, men det er jeg nu alligevel overbevist om, at vi gør.
Det vil være men meget dårlig idé at troppe op på hans firmaadresse, for jeg ønsker ikke at skabe konflikter eller sætte ham i et dårligt lys. Efterfølgende har jeg oså tænkt på, at jeg da burde være blevet til hans forældre og kone kom, men igen, jeg ønsker jo ikke at skabe problemer for ham. Det eneste jeg ønsker er vished.
Selvfølgelig fortjener vi bedre end ham og det ved jeg. Jeg bliver bare temmelig ængstelig ved tanken om, at han pludselig kommer på banen igen, og jeg frygter min psykiske reaktion, netop fordi jeg nu føler, jeg er ovenpå igen

Anmeld