Han kom (selvfølgelig) ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Pige2009

Der er rigtig mange, der har skrevet til mig og spurgt hvordan Lauras fødselsdag gik idag, og om Johnny kom, som han havde LOVET.

Han kom selvfølgelig IKKE Jeg håbede ellers til det sidste, men min mavefornemmelse sagde jo også, at det gjorde han ikke, så det er bare noget møg. Han har ikke engang skrevet og ønsket tillykke med Lauras 1 år

Men han må så selv forklare hende hvorfor, når hun bliver ældre og undrer sig over manglende kort og deltagelse på billeder osv.

Har det ok lige nu, men bliver bombet tilbage til stenalderen så snart vi har kontakt med hinanden, hvilket vi ikke har haft siden tirsdag aften. Han må komme, når han er parat. Jeg synes bare det er vildt barnligt, at han ikke vil tale med mig om tingene Hans undskyldning er, at han ikke har tid...

Men udover det har Laura og jeg haft en dejlig dag i hinandens selskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Ranarupta

Der er rigtig mange, der har skrevet til mig og spurgt hvordan Lauras fødselsdag gik idag, og om Johnny kom, som han havde LOVET.

Han kom selvfølgelig IKKE Jeg håbede ellers til det sidste, men min mavefornemmelse sagde jo også, at det gjorde han ikke, så det er bare noget møg. Han har ikke engang skrevet og ønsket tillykke med Lauras 1 år

Men han må så selv forklare hende hvorfor, når hun bliver ældre og undrer sig over manglende kort og deltagelse på billeder osv.

Har det ok lige nu, men bliver bombet tilbage til stenalderen så snart vi har kontakt med hinanden, hvilket vi ikke har haft siden tirsdag aften. Han må komme, når han er parat. Jeg synes bare det er vildt barnligt, at han ikke vil tale med mig om tingene Hans undskyldning er, at han ikke har tid...

Men udover det har Laura og jeg haft en dejlig dag i hinandens selskab

Sødeste... Jeg kan nok ikke sige noget, som du ikke ved, men puh... han er tarvelig.

Jeg forstår godt, at du elsker ham og at det er dét, der gør det hele så skidesvært. For havde du ikke nogle bånd og selvfølgelig smukke Laura, så havde det jo været nemt: Ud til højre med ham... MEN sådan er virkeligheden jo bare ikke.

Jeg er ked af det på dine - og senere på Lauras vegne (for det er dér, det bliver svært for hende).

Jeg synes ikke, at han kan være bekendt at bruge dårlige undskyldninger/løgne/osv. mht. hvorfor I ikke kan snakke om det, for du er jo ikke så dum, at du hopper på den.
Men mon ikke, at det "bare" er fordi Sidsel tér sig som hun gør med alle sine trusler? Altså at han ikke kan finde ud af det?

Jeg håber, at han snart tager sig sammen og at han er ærlig omkring sine intentioner.

Stort kram herfra - og tillykke med store Laura! *HURRAAAAA*

Anmeld

25. oktober 2010

ekzunz

Åhhh - den spasser!!!! Det kan han bare ikke være bekendt! Han burde da kunne mande sig op denne ene dag for sin datters skyld.

Jeg tænker umiddelbart at der står en kone derhjemme som har en meget stor andel i hans fravær, men jeg tænker da også at hvis jeg var den kone ville jeg godt nok ha en meget dårlig smag i munden over at have holdt ham væk fra hans datters fødselsdag.

Men hvis man kan true med børn og selvmord, så er en 1-års fødselsdag nok ikke stor en ting.....

Og det er bestemt ikke for at fratage ham ansvaret for hans fravær, for han burde da bare have kommet til den fødselsdag, uanset hvad hun så siger!!! Men jeg tror sgu ikke han har helt nemt ved at slippe afsted....

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Vi havde aftalt, at han skulle komme kl. 8 til morgenmad, så det burde ikke være noget problem for ham at komme, da han er selvstændig og hans firma er flyttet ud i et nyt domicil kun 500 m. fra hvor vi bor

Anmeld

25. oktober 2010

ekzunz

Baagøe skriver:

Vi havde aftalt, at han skulle komme kl. 8 til morgenmad, så det burde ikke være noget problem for ham at komme, da han er selvstændig og hans firma er flyttet ud i et nyt domicil kun 500 m. fra hvor vi bor

Nej, så er alle undskyldninger ligesom fejet af bordet!!!

Øv, det kan han bare ikke være bekendt! Han kunne ihvertfald sende et kort, ringe - et eller andet.....Uanset hvad så er der absolut ingen undskylding for ikke at gøre bare noget!

Anmeld

25. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Hans undskyldning er, at han ikke har tid...

Han er IKKE interesseret!  - Ja det er hårde ord, sorry men face the facts.

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Nej, så er alle undskyldninger ligesom fejet af bordet!!!

Øv, det kan han bare ikke være bekendt! Han kunne ihvertfald sende et kort, ringe - et eller andet.....Uanset hvad så er der absolut ingen undskylding for ikke at gøre bare noget!

Det er lige præcis også dét, der er så frustrerende - at han bare er helt passiv Men så lige pludselig kommer han på banen

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Han er IKKE interesseret!  - Ja det er hårde ord, sorry men face the facts.

Det handler ikke om mig, men om Laura Har det egentlig ok lige nu Bare træls, han skal være sådan...

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Sødeste... Jeg kan nok ikke sige noget, som du ikke ved, men puh... han er tarvelig.

Jeg forstår godt, at du elsker ham og at det er dét, der gør det hele så skidesvært. For havde du ikke nogle bånd og selvfølgelig smukke Laura, så havde det jo været nemt: Ud til højre med ham... MEN sådan er virkeligheden jo bare ikke.

Jeg er ked af det på dine - og senere på Lauras vegne (for det er dér, det bliver svært for hende).

Jeg synes ikke, at han kan være bekendt at bruge dårlige undskyldninger/løgne/osv. mht. hvorfor I ikke kan snakke om det, for du er jo ikke så dum, at du hopper på den.
Men mon ikke, at det "bare" er fordi Sidsel tér sig som hun gør med alle sine trusler? Altså at han ikke kan finde ud af det?

Jeg håber, at han snart tager sig sammen og at han er ærlig omkring sine intentioner.

Stort kram herfra - og tillykke med store Laura! *HURRAAAAA*

Det er svært at sige, hvad årsagen er. Han er selvstændig og firmaet ligger kun 500 m. fra os, så jeg aner det ikke.

Er måske også bare lidt træt af, at vi har fælles forældremyndighed, når jeg nu ikke kan komme i kontakt med ham

Anmeld

25. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Det handler ikke om mig, men om Laura Har det egentlig ok lige nu Bare træls, han skal være sådan...

Det gælder altså både dig og Laura Og ja!! Han er en idiot, men forhåbentligt gør det dig stærkere i sidste ende - ja man har jo lov til at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.