Go' morgen Sol, Go' morgen Morgensol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Ida.

Puh Trine sikke en dramatisk fortælling, sad jo helt ude på kanten af sofaen med tårerne lurerende - men hvor er det fedt, at du alligevel føler, du har haft en god fødselsoplevelse! Jeg er ked af at læse, at du gik så meget i stykker og den efterfølgende noget grænseoverskridende oplevelse med at blive mærket i endetarmen og syet uden ret meget bedøvelse! Håber ikke det traumatiserer dig!

Hun er bare så smuk en lille pige, og fatter slet ikke, at I nu sidder med miraklet i jeres arme - det har bare været så længe undervejs, og I har SÅ meget fortjent det! Kan godt forstå, I ikke kan andet end at kigge forelsket på hende....men sørg nu for også at få sovet, mens hun gør det lige pludselig kan det være, hun finder på, at natteunderholde

Glæder mig til at følge lille z! Og endnu engang tillykke med vidunder-mirakel-babyen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

mariamiss6

Jeg synes det er tarveligt at skrive at du og Søren sidder og flæber på hver jeres side af søde z... For det var lige nøjagtig der hvor jeg troede jeg var kommet over min værste tudehurdle, men nej, så nu flæææber jeg også alligevel......

Det lyder sgu godt nok dramatisk det hele Trine. Men jeg er RIGTIG stolt på dine vegne over at du alligevel formår at se på forløbet som værende en GOD fødsel der alligevel vækker glæde i den sidste ende

Rigtig hjertelig tillykke med hende til jer begge to

Anmeld

24. oktober 2010

Ranarupta

Her følger lidt billeder af Familien Juhl

Det er helt fantastisk læsning! 
Jeg sidder her i sofaen med hjertebanken og tårer i øjnene - fik endda også grinet højt en enkelt gang af grønlænderen med guldbajeren!

Kære Trine, mange tak for at du og Søren ville dele jeres beretning med os! På trods af hårde momenter, så er jeg glad for, at du sidder tilbage med en positiv følelse og at I nu har fået en dejlig datter - Loooove the pics! 

Tillykke med smukke z - lige nu tænker jeg lidt, at I burde tage det navn, sådan som I stråler! 

Knus, Karina

Anmeld

25. oktober 2010

mariamiss6

Arj jeg bliver nødt til at komme af med det.... Din overskrift kickstarter min dårlige sangstemme hele tiden

Go' morgen z, go' morgen morgenz
som skinner ned på bellis og viol
og ned på Jens og Karl de frække fyre
som står og tisser på en tissemyre.
Men myren må
man ikke tisse på
så derfor råber jeg lad vær' og stå
og tis på myren men gå hjem igen
med jeres tissemyre tissemænd

Hehe, egentlig lidt fedt at sammenligne sit barn med den sag der bringer lys og liv til hele verden ikke

Anmeld

25. oktober 2010

Tina2

Pyha Trine, det var noget dramatisk læsning, tog mig selv i at sidde med opspilede øjne under læsningen!!!!

Har været herinde flere gange KUN for at kigge efter om du havde født.... Dejligt du er på den anden side af det nu!!!

STORT tillykke med jeres smukke, dejlige z! Smukt navn!

Dejligt at læse du havde en god fødsel og oplevelse selvom det slet ikke blev som du havde håbet og ønsket....

Glæder mig til at se flere billeder af det lille vidunder

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

ej hvor en dejlig læsning, og at alt gik godt, til trods for en hektisk start.

Ved i er så lykkelige nu, og hvor er det dejligt at se jer med dejlige lille z.

Stort tillykke endnu engang.

Anmeld

25. oktober 2010

Samus1983

Endnu en gang hjertelig tillykke til jer begge med jeres skønne pige z.. Blev utrolig rørt af din fb, især de øjeblikke du beskriver Søren's reaktioner, da det minder mig om min mands, da jeg fødte vores datter for 8 mdr siden.

Det er er fantastisk oplevelse at dele med den man elsker - smerten er glemt så snart det dejlig vidunder ligger på ens bryst...

knus mira

Anmeld

25. oktober 2010

DK

Tillykke med den smukke z!!

Du skriver ikke noget om dengang i finder ud af kønnet! Var i overraskede, eller havde du det på fornemmelsen, eller var hun bare "selvfølgelig" dengang hun kom ud?

Tusind tak for en fantastisk FB. Det var så ærgerligt at i ikke kunne blive hjemme, men super dejligt at du oplevede det som en god fødsel alligevel! Derudover så skal jeg da huske at pakke en taske "hvis nu vi skal afsted". Det havde jeg heller ikke tænkt over, men det er da egenligt ret vigtigt!

Knus og kram og efterårszskin til jer!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

For fanden søde Trine!

Så tuder man endnu engang!Hvor var det dejlig læsning, og dejligt du havde en ok fødsel, selvom den ikke forløb som du havde ønsket :-(

Og hvor er hun smuk, ja det er I alle 3 skisme.. Det klæder jer så godt med baby z i armene!

Endnu engang STORT tillykke med JERES mirakel! 

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

mariamiss6 skriver:

Arj jeg bliver nødt til at komme af med det.... Din overskrift kickstarter min dårlige sangstemme hele tiden

Go' morgen z, go' morgen morgenz
som skinner ned på bellis og viol
og ned på Jens og Karl de frække fyre
som står og tisser på en tissemyre.
Men myren må
man ikke tisse på
så derfor råber jeg lad vær' og stå
og tis på myren men gå hjem igen
med jeres tissemyre tissemænd

Hehe, egentlig lidt fedt at sammenligne sit barn med den sag der bringer lys og liv til hele verden ikke

Jeg har også gået og smånynnet den siden FB'en blev lagt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.