Go' morgen Sol, Go' morgen Morgensol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

lion

z skriver:

Den 19. oktober 

Sikke en omgang du skulle igennem, men det er da dejligt at du føler det var en god fødsel alligevel.

Ja når man bliver syet i nærheden af ens ringmuskel er det lidt mærkeligt at skulle på wc første gang, jeg havde det selv svært, men det.

Jeg kan godt forstå I sidde og kigger på jeres mirakel i stedet for at sove, hun er da en lille zstråle og hvor er hun bare smuk.

Hvor er det dejligt at bedstefar kom og kørte jer hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

VNB

Smuk og meget gribende FB!

Hvor er det vildt at det hele gik så meget anderledes end i havde forventet, og alligevel endte det bare ud med at være den mest fantastiske oplevelse lyder det til!

Hun kom til verden med BRAVUR!

Smukke smukke billeder af jer! Og kan SAGTENS forstå at i kan få flere timer til at gå med at stirre på jeres helt egen lille mirakel!

Endnu engang KÆMPE tillykke med hende!

stort knus herfra!

Anmeld

24. oktober 2010

Skouboe

Hvor dejligt at det trods alt endte med at du følte at du fik en god fødsel

Kæmpe tillykke med hende

Hvis der er noget du føler du har behov for at snakke med mig om på et tidspunkt, sender du bare en PB - ellers står jeg på NS adresselisten

Og sig tillykke til Søren Jeg kan godt lave en billedvejledning i brug af dampsterilisatoren, hvis det er

Anmeld

24. oktober 2010

Amelia<3

Tillykke med jeres lille mirakel. Hun er bare skøn))

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Sikke dejlig læsning. På mange punkter minder zs fødsel om Dictes, men du kunne selv få hende ud, skide flot Trine!!! Og z er jo helt fantastisk smuk og dejlig. Jeg glæder mig meget til at følge hende og jer

Anmeld

24. oktober 2010

Leonora

FUCK hvor du sej kvinde....helt vildt...

Skøn fortælling trods stor drama...men en dejlig afslutning...

Og hvor er hun bar dejlig lille z...skønne runde kinder

Glæder mig til at se flere billeder og følge lille z

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hooold nu kæft for en dramatisk og storslået omgang I har været igennem!!! Puha, jeg måtte liiige ryge en cigaret halvvejs, det var jo som at være der selv!

Endnu en gang kæmpestort tillykke med z, og hinanden, og hvor er du bare sej!!! 

Jeg håber du får mulighed for lige at vende hele oplevelsen med dine jordmødre, for det lyder da som om det virkelig blev en voldsom omgang, det hele? Jeg fortryder selv at jeg ikke lige fik sludder med mine, om ikke andet så bare som en god afslutning...

Men først og fremmest: Nyd det - NYD DET for det er en helt specielt tid og den er alt for hurtigt ovre

De varmeste knus herfra!

Rosa

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

Åh Trine min skattepige, er så rørt over at læse din FB. Tusind tak fordi du ville dele det hele med os. Du skriver jo så man næsten føler man selv var tilstede.

Du er simpelthen en mega SEJ kvinde - Du klarede bare det hele så flot - og det gjorde z og Søren skisme også. I er et vinderteam uden lige!

Kæmpe kram til den nybagte lille familie i skoven :)

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Endnu engang tak, Trine...............fordi du ville dele så stor og fantastisk oplevelse med os. Jeg synes at du er så sej, og jeg er stolt af at jeg kender dig. z er den smukkeste lille pige, hende har i lavet godt.

Knus til z, Søren og dig.

Anmeld

24. oktober 2010

Mettemus

Hvor havde jeg bare glædet mig til dette indlæg. Sikke dog en omgang - både dramatisk og smuk. Det er simpelthen fantastisk at læse om Søren og dig som par, og hold da op for et voldsomt fødselsforløb. Umiddelbart kan jeg godt forstå Søren ikke lige er klar-parat til endnu en omgang. Men hvorfor også tænke på det lige nu når i nu har skønne, skønne z i armene? Endnu engang stort tillykke, hun ser helt fantastisk dejlig ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.