Go' morgen Sol, Go' morgen Morgensol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

quity

Stort tillykke til Jer begge med Jeres z stråle...

Sikke en omgang du/i har været igennem. Men dejligt du føler det som en god fødsel trods alt. Vil ønske Jer alt muligt held og lykke fremover med Jeres skønne z.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mira0911

Kæmpe stort tillykke med z.... Dejlige billeder... :) 

Anmeld

24. oktober 2010

NaFe

hold da op en fødsel...men godt du selv føler af det gik godt...

og smuk smuk lille pige i har fået, med et utroligt smukt navn

stort stort tillykke med det lille vidunder

Anmeld

24. oktober 2010

Sofia

Mange tak for din lange fødselsberetning, hvor er du bare sej, sikke en fødsel og I tager det bare i stiv arm. Var virkelig spændende og berigende at læse! Jeres datter ser så fin ud, en smuk pige! Dejligt at høre I har det rigtig godt, der er jo ikke noget som teamwork.

Anmeld

24. oktober 2010

Kruse90

waw trine.
HOld da op et forløb.
Og hvor er z dog bare smuk.
jeg forstår godt at i bare kan sidde og stirre med tårer trillende ned af kinderne

Stort tillykke med jeres lille vidunder

Anmeld

24. oktober 2010

Jibbe

Ih hvor skriver du bare stadig helt fantastisk. Havde glædet mig til din FB :-) hun er godt nok smuk og lækker lille z! Tillykke med hende til dig og Søren :-) fantastiske billeder :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddafest, det var godtnok dramatisk læsning. Godt at alting endte godt i enden.
Fandt de ud af, hvorfor hun mistede hjertelyd? Var det 'bare' hendes lytter der ikke virkede eller?

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE. FLOT gået...

Anmeld

24. oktober 2010

Karo

Endnu en gang stort tillykke med hende

Da jeg fødte Marcus havde jeg ligge 30 timer før han kom ud og derfor kan jeg heller ikke huske meget af fødslen da man på et tidspunkt lukker sig ind i sig selv og bare koncentrere sig om veerne.

Anmeld

24. oktober 2010

Tulle28

Skøn beretning og hvor er det bare godt at du trods al drama'en føler at du har haft en god fødsel! I ser dejlige ud alle 3 og jeg kan ikke lade være med at blive helt varm indeni når du beskriver Søren - han lyder som en rigtigt dejligt menneske der passer godt på sine piger:-)

Igen - stort tillykke og velkommen til verden, lille z:-)

Knus Tulle

Anmeld

24. oktober 2010

Riksen

Så sad man jo her og tudede! Jeg følte både vrede, frustration, irritation og glæde mens jeg læste din beretning. Det må virkelig have været et dramatisk døgn for jer, men hvor er jeg glad for at høre at du føler, at det har været en god fødsel på trods af at den ikke blev som I havde regnet med - det er jo vigtigt.

Stort tillykke med jeres zstråle! Hun er virkelig en smuk lille pige med et stærkt blik.

Jeg ønsker jer alt det bedste for jeres lille familie.

- Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.