Ambulance???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Dansker I Holland

FruRafn skriver:

Kan I ikke lave en aftale med nogle venner eller jeres forældre? Så I får kørelejlighed?

Hejsa og tak for dit svar Min mor har hverken bil eller kørekort og kærestens forældre har han ingen kontakt til Og jeg kender ingen venner lige i nærheden som har bil desværre.. Ellers var muligheden der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Det gjorde jeg også..hihi

Hehe ja det kunne jeg godt læse mig til i din FB Det var bare knapt så sjovt at sidde i en bus med folk der glor på en som om man er skør gg.. Jeg blev så heller ikke sendt hjem dengang, så det kan man jo håbe at jeg heller ikke gør denne gang. Og nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men Herlev sygehus er et PÆNT stykke vej fra Taastrup hvor vi bor, og jeg ved ikke om man bare kan skifte fødeønske på et andet sygehus så tæt på termin? Ellers må jeg lige snakke med min jordemoder om det. Hun er nemlig jordemoder på Herlev sygehus, så derfor ville jeg være mest tryg ved at hun var der, hvis hun self har vagt den dag

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Nej det har vi ikke Men her til den første, så lægger jeg penge til side til en taxa, så er vi på den sikre side i hvert fald. Skal man ikke sige til taxa selskabet at man har veer, for at sikre sig at de tager en med? Har hørt at de kan nægte at tage en med hvis det er...

Øøhh... Nej, det har jeg godt nok aldrig hørt om...

Anmeld

15. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Øøhh... Nej, det har jeg godt nok aldrig hørt om...

Ok Det må jeg så osse lige undersøge engang så Der er jo ikke så længe til mere hihi. ..

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Ok Det må jeg så osse lige undersøge engang så Der er jo ikke så længe til mere hihi. ..

Ja, det er bedst at være på den sikre side, så der er styr på alt

Anmeld

15. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Ja, det er bedst at være på den sikre side, så der er styr på alt

Helt sikkert i hvert fald

Anmeld

15. oktober 2010

rebbesen

er nu 35+2 og baby har ikke vendt hovedet nedad endnu, fik af vide af JM at hvis vandet går skal jeg ligge mig ned og ringe til fødegangen, som så vil ringe efter en ambulance, for hvis jeg selv ringer efter ambulancen kommer den ikke.

Anmeld

15. oktober 2010

Dinna88

Marco2 skriver:

Man kan ikke blive medlem af "112".

Du kan tegne et falck-abonnement men eftersom TS ikke engang har råd til taxa er det næppe en løsning med et abonnement til falck, hvis det kun er for at blive fragtet til hospitalet til fødslen.

Det har jeg da bestemt heller ikke skrevet.

Men nu kom jeg til at skrive forkert, fik ikke skrevet "falck", men det forstod trådstarter da heldigvis.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Helt sikkert i hvert fald

Held og lykke og god fødsel

Anmeld

15. oktober 2010

Pena

LouiseNielsen skriver:

Vil næsten håbe det her er en joke......

Ja bare rolig det var en joke. Man ville nok blive pænt upopulær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.