Nu er jeg MEGET imod man ringer efter en ambulance "bare" fordi man ikke lige har råd til en taxi, fordi man har slået hul i hovedet eller brækket en arm..... Altså nogen mennesker tror at det at ringe 112 og få en ambulance ikke gør nogen forskel, for de er der jo til det samme.... Og ja det er de da! Men sådan som det ser ud idag så vrimler det ikke med ambulancer, og de kære falck folk er bare så hængt op, fordi de skal køre fra den ene by til den anden med udrykning, fordi den ambulance i pågældende by er ude til noget andet.... Og ringer man efter en ambulance for småting, kan det i sidste ende koste menneskeliv i den anden ende....
For at sætte det lidt op: Hvis du stod med et familiemedlem som havde fået hjertestop men ikke kunne få en ambulance, fordi den er optaget af en gravid med veer som ik havde råd til en taxi. Ville du så ikke blive skide hamrende sur???
Det ville jeg i hvert fald..... MEGET sur!
Du skal ikke tage mit indlæg som et angreb, for er ikke min mening.... Prøver bare at stille det op, hårdt mod hårdt... Fordi jeg syntes for mange nyder sig for godt af den service og bare ringe efter en ambulance...
Kram og pøj pøj med fødslen!
Anmeld