Ambulance???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Held og lykke og god fødsel

Mange tak skal du have Så tryller vi lige tiden et par uger frem ik ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Mange tak skal du have Så tryller vi lige tiden et par uger frem ik ?

Prøver at svinge tryllestaven, men der sker ikke rigtig noget

Anmeld

15. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Prøver at svinge tryllestaven, men der sker ikke rigtig noget

Hmm synes heller ikke jeg kunne mærke nogen forskel hehe.. Må bare få tiden til at gå lidt hurtigere på en måde

Anmeld

15. oktober 2010

JonTri

Man skal ALTID ringe til fg hvis vandet går og barnet ikke står fast... man skal Kun ringe 112 hvis man er ved at dø - eller nogen omkring en. 

Fødegangen rekvirerer altid de ambulancer der skal bruges. 

Har man ikke mulighed for at køre/blive kørt, må man selv finde på noget andet...

Anmeld

15. oktober 2010

Dansker I Holland

rikkekrogh skriver:

Man skal ALTID ringe til fg hvis vandet går og barnet ikke står fast... man skal Kun ringe 112 hvis man er ved at dø - eller nogen omkring en. 

Fødegangen rekvirerer altid de ambulancer der skal bruges. 

Har man ikke mulighed for at køre/blive kørt, må man selv finde på noget andet...

Mange tak for dit svar Smiler.. Det var osse det jeg tænkte nemlig

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det kunne jeg godt læse mig til i din FB Det var bare knapt så sjovt at sidde i en bus med folk der glor på en som om man er skør gg.. Jeg blev så heller ikke sendt hjem dengang, så det kan man jo håbe at jeg heller ikke gør denne gang. Og nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men Herlev sygehus er et PÆNT stykke vej fra Taastrup hvor vi bor, og jeg ved ikke om man bare kan skifte fødeønske på et andet sygehus så tæt på termin? Ellers må jeg lige snakke med min jordemoder om det. Hun er nemlig jordemoder på Herlev sygehus, så derfor ville jeg være mest tryg ved at hun var der, hvis hun self har vagt den dag

Nej folk gloede også på mig mens sveden haglede af mig..hehe. Jeg bor på Frederiksberg og måtte også tage en taxa ind til Riget om morgenen..tog så bussen hjem og senere på aftenen endnu en taxa tilbage til Riget hvor de så ikke sendte mig hjem igen...det var sgu også en dyr omgang, især om morgenen midt i myldretiden 

Anmeld

15. oktober 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Nej folk gloede også på mig mens sveden haglede af mig..hehe. Jeg bor på Frederiksberg og måtte også tage en taxa ind til Riget om morgenen..tog så bussen hjem og senere på aftenen endnu en taxa tilbage til Riget hvor de så ikke sendte mig hjem igen...det var sgu også en dyr omgang, især om morgenen midt i myldretiden 

Ja ok det kunne jeg godt forestille mig Men de penge er vist smidt godt ud når man tænker på at vi fik en dejlig baby ud af det Smiler...

Knus Sussie 35+4 (som GLÆDER sig til at skulle af med maven og holde sin baby i armene)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.