Psykolog-priser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

det var også det jeg skrev.. 

fordi der står at man kan søge om gratis psykolog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

okay, men så misforstod jeg dig, for mig stod der at man kunne få gratis samtaler ved en psykolog

ja hvis man taler med lægen først og lægen bivilliger (staves?) det.. 

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det lyder mere som et stressrelateret problem, og at en coach måske mere er løsningen for dig

Der ligger mere i det end "bare" det,men tak for hjælpen.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Nixen bixen - ikke hvis man som mig fyldte 38 i juni og først gik til lægen i august. Jeg kan ikke få hjælp - frisk luft er hvad hun kan hjælpe mig med..... Jeg kan ikke finde de 10 -12.000 et psykologforløb vil komme til at koste, og så er det bare ærgeligt.....

Hvor er det rystende at bare fordi man runder en alder, så er der lukket ved kasse 1. Man skal jo også være klar til at bede om den hjælp til at kunne åbne op for noget, der ikke bare sådan er lige til.

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

ja hvis man taler med lægen først og lægen bivilliger (staves?) det.. 

Men lægen kan ikke bevillige gratis psykolog samtaler... Lægen kan henvise sådan at den offentlige sygesikring dækker en del af horaret...

Det eneste lægen kan gøre gratis i den forbindelse er at bevillige samtaler ved lægen selv... Dette har intet med en psykolog at gøre

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Der ligger mere i det end "bare" det,men tak for hjælpen.

Det anede mig. Jeg går selv og tumler med en del ting, og har overvejet at få professionel hjælp for at komme videre, for jeg føler jeg sidder fast. Håber du finder ud af det. Skriv gerne en update, når du har været ved lægen God bedring!

Anmeld

14. oktober 2010

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Men lægen kan ikke bevillige gratis psykolog samtaler... Lægen kan henvise sådan at den offentlige sygesikring dækker en del af horaret...

Det eneste lægen kan gøre gratis i den forbindelse er at bevillige samtaler ved lægen selv... Dette har intet med en psykolog at gøre

så skal det gå igennem kommunen måske? jeg ved det ikke... jeg har kun fået psykolog gratis i forbindelse med at jeg kontaktede min skolepsykolog i gymnasiet.

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

så skal det gå igennem kommunen måske? jeg ved det ikke... jeg har kun fået psykolog gratis i forbindelse med at jeg kontaktede min skolepsykolog i gymnasiet.

det ved jeg så ikke, om kommunene kan hjælpe til med dette...

men lægen kan i alt fald ikke

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det anede mig. Jeg går selv og tumler med en del ting, og har overvejet at få professionel hjælp for at komme videre, for jeg føler jeg sidder fast. Håber du finder ud af det. Skriv gerne en update, når du har været ved lægen God bedring!

Hvor er du sød og betænksom

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor er du sød og betænksom

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.