Psykolog-priser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

Hvordan ved jeg om jeg har det?

Det er noget man betaler til hver måned, så det står på din lønseddel. Mener ikke at det offentlige har sådan en, men rigtig mange private virksomheder er begyndt at investere i den slags, ofte er det hos ens pensionsselskab, min er hos PFA:-) så det kommer lige an på hvor du arbejder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Det er noget man betaler til hver måned, så det står på din lønseddel. Mener ikke at det offentlige har sådan en, men rigtig mange private virksomheder er begyndt at investere i den slags, ofte er det hos ens pensionsselskab, min er hos PFA:-) så det kommer lige an på hvor du arbejder.

Okay tak for hjælpen, men sådan en har jeg desværre ikke.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

ja det tror jeg.. kan ikke se hvorfor de ikke skulle henvise dig når du nu selv kommer og siger du har et problem.. 

Tænker bare at det kan alle og enhver jo komme og sige, for at slippe for at skulle betale fuld pris.

Anmeld

14. oktober 2010

Low

Anonym skriver:

Nu vi er ved snakken om psykologer. Hvad er prisen på sådan en time? Jeg ved det kan være varierende rundt om i landet. Men skriv pris og landsdel.

Min mor fik 10 gange á en time pr gang gratis efter at have snakket med sin læge et par gange

Anmeld

14. oktober 2010

Miia90

jeg gag for den første time 375. og frem over skal jeg give 308 i timen.  jeg har sygsikring danmark og de giver 100 kr i tilskud jeg bor i næstved

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Hvis du har et reelt problem så henviser han dig... Det har alle mennesker mulighed får...

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvis du har et reelt problem så henviser han dig... Det har alle mennesker mulighed får...

Det vil jeg mene at jeg har. Jeg kører grædende fra arbejde og jo mere ansvar jeg får på mit arbejde des værre får jeg det og des mindre tro får jeg på mig selv.

Anmeld

14. oktober 2010

AnnetteG

lægerne har nogle helt faste kriterier de kan give henvisning til psykolog efter. Et af dem er efterfødselsreaktion/depression - som dog kun gælder indtil man er fyldt 37 år, derefter er der ikke tilskud hvis man ramler ind i det

Anmeld

14. oktober 2010

ekzunz

Ni-ko-li-ne skriver:

Nixen bixen - ikke hvis man som mig fyldte 38 i juni og først gik til lægen i august. Jeg kan ikke få hjælp - frisk luft er hvad hun kan hjælpe mig med..... Jeg kan ikke finde de 10 -12.000 et psykologforløb vil komme til at koste, og så er det bare ærgeligt.....

Anmeld

14. oktober 2010

michella88

Satserne er steget fra 1 oktober til 310,- og det er med tilskud fra sygesikringen. Uden tilskud væsentligt dyrere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.