Psykolog-priser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.401 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nu vi er ved snakken om psykologer. Hvad er prisen på sådan en time? Jeg ved det kan være varierende rundt om i landet. Men skriv pris og landsdel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

BabyAnno2012

Uden at vide mig sikker, men heromkring koster det mellem 700 og 800 kr for en time.

Anmeld

14. oktober 2010

bette

jeg giver 308kr pr gang ved min psykolog nær viborg

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

jeg giver 308kr pr gang ved min psykolog nær viborg

får du tilskud/en henvisning fra lægen??

Anmeld

14. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Ja det er via sygesikringen

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Anonym skriver:

ja det gør jeg.. 

du kan jo altid bede lægen om en henvisning.. det tror jeg alle læger gerne vil gøre.. 

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

ja det gør jeg.. 

du kan jo altid bede lægen om en henvisning.. det tror jeg alle læger gerne vil gøre.. 

Tror du det er så ligetil at få en henvisning? Skal snart til læge omkring netop dette emne, men er bange for at hun ikke vil henvise mig.

Anmeld

14. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

Nu vi er ved snakken om psykologer. Hvad er prisen på sådan en time? Jeg ved det kan være varierende rundt om i landet. Men skriv pris og landsdel.

Der er vist en fast pris for alle psykologer der er med i den officielle psykologforening, og den er vist tæt på 800 kr. I timen, men du kan få tilskud gennem sygesikringen, hvis der ligger noget specielt til grund for at du opsøger en psykolog, f.eks. Sygdom i familien, overfald, depression osv. Det kræver bare at din egen læge henviser dig til en psykolog, så ryger prisen ned i ca. 300 kr.

Men hvis du har en helbredssikeing gennem arbejdet, så er det helt gratis:-)

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Der er vist en fast pris for alle psykologer der er med i den officielle psykologforening, og den er vist tæt på 800 kr. I timen, men du kan få tilskud gennem sygesikringen, hvis der ligger noget specielt til grund for at du opsøger en psykolog, f.eks. Sygdom i familien, overfald, depression osv. Det kræver bare at din egen læge henviser dig til en psykolog, så ryger prisen ned i ca. 300 kr.

Men hvis du har en helbredssikeing gennem arbejdet, så er det helt gratis:-)

Hvordan ved jeg om jeg har det?

Anmeld

14. oktober 2010

bette

Anonym skriver:

Tror du det er så ligetil at få en henvisning? Skal snart til læge omkring netop dette emne, men er bange for at hun ikke vil henvise mig.

ja det tror jeg.. kan ikke se hvorfor de ikke skulle henvise dig når du nu selv kommer og siger du har et problem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.