Gode råd til revnede brystvorter... AAAV!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Mai-pigen

tinasmor skriver:

Vedr suttebrikker. Jeg havde to i mødregruppen der begyndte på det. Efter et kort stykke tid, ville baby ikke sutte normalt (uden) mere. Begge var rigtig kede af det, og sagde, at de hvis de fik et barn mere, ikke ville bruge det, med mindre det virkelig var strengt nødvendigt.

Sådan er det selvfølgelig ikke for alle, men jeg siger bare, at hvis jeg var dig, ville jeg prøve alle de andre råd først, selv om det kan være så smertefuldt at man er villig til at forsøge alt, incl suttebrikker.

Præcis den oplevele jeg havde min en første, og så lykkedes det ovenikøbet ikke alligevel! Nu har jeg endelig en lille mand der sutter "som en drøm", så vil så nødig ødelægge det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Mai-pigen

linselouise skriver:

nej det er naturcreme uden nogle former for tilsætningsstoffer. Ikke farligt for baby! Desuden når du smører det på så tører det hurtigt ind

Ok, det lyder som et vidunder middel,  måske man lige skulle en tur i matas....

Anmeld

12. oktober 2010

Mai-pigen

Tdittmann skriver:

har du fået checket om han har for kort tungebånd og det er derfor dine brystvorter revner. Det var nemlig problemet her hos os. 

Efter at tungebåndet blev klippet - har der ikke været problemer med amningen

Hmm, tjekker læge og sundhedsplejerske ikke sådan noget??

Anmeld

12. oktober 2010

SussieThyssen

Mai-pigen skriver:

Kamille the, den har jeg heller ikke hørt før...  Men er helt sikkert et forsøg værd... Tak tak..

LOL jeg lærte det af en gammel sundhedsplejerske jeg havde til den første, det virkede rigtigt godt for mig.

Anmeld

12. oktober 2010

Tdittmann

Mai-pigen skriver:

Hmm, tjekker læge og sundhedsplejerske ikke sådan noget??

ikke altid her blev det først opdaget efter 3 uger af sundhedsplejesken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.