Gode råd til revnede brystvorter... AAAV!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

charlottemor3

jeg fik afvide at jeg skulle presse lidt mælk ud og smøre rundt om brystvorten og så lufttøre og det hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Pige2009

Mai-pigen skriver:

Nu har jeg siden ammestart haft ret mange smerter ved amning! Den venstre brystvorte er gudskelov helet, såå det er en stor fornøjelse, selvom den stadig er øm!!  Den højre brystvorte derimod, er OMG, så øm.. Den har en revne, samt et lille sår.. Det går heldigvis over, når lillemanden har fået fat, men hold da op, det kræver overtalelse..

Er der ikke nogen af jer, der har et vidunder middel, så dette kan hele, og mor og barn kan nyde seancen fuldt ud???

På OUH afdeling H6, hvor jeg var indlagt med Laura, var deres vidundermiddel modermælk.

Pres en smule ud og smør omkring og på selve vorten. Hos mig var sårene væk i løbet af 24 timer

Anmeld

10. oktober 2010

Mai-pigen

charlottemor3 skriver:

jeg fik afvide at jeg skulle presse lidt mælk ud og smøre rundt om brystvorten og så lufttøre og det hjælp

Jep har jeg prøvet, og det er da helt sikkert blevet bedre,men ikke godt nok..

Anmeld

10. oktober 2010

Mai-pigen

Baagøe skriver:

På OUH afdeling H6, hvor jeg var indlagt med Laura, var deres vidundermiddel modermælk.

Pres en smule ud og smør omkring og på selve vorten. Hos mig var sårene væk i løbet af 24 timer

Den er i vinkel, og det virker også, men er nok bare utålmodig...

Anmeld

10. oktober 2010

LinLin

Er du blevet tjekket for svamp?

Jeg havde nemlig også først sår, som så helede, men brystvorterne var stadig vildt ømme; jeg havde svamp...

Anmeld

10. oktober 2010

Mai-pigen

D & A's mor skriver:

Er du blevet tjekket for svamp?

Jeg havde nemlig også først sår, som så helede, men brystvorterne var stadig vildt ømme; jeg havde svamp...

nej, men er det ikke noget med at det er rødt og klør??

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Mai-pigen skriver:

Den er i vinkel, og det virker også, men er nok bare utålmodig...

Fat mod søde. Det er det bedste middel, og lige om lidt er de bare tip top igen

Anmeld

10. oktober 2010

Mai-pigen

Baagøe skriver:

Fat mod søde. Det er det bedste middel, og lige om lidt er de bare tip top igen

Håber du har ret.. er bare så frustrerende, atden svier og gør ved hele tiden!! Men er så vild efter at få denne amning op at køre, at jeg vil gøre alt..

Kan så også forstå på andre indlæg, eller andre jeg har snakket med at jeg er billig sluppet, nogle har siddet med brystvorten halvt suttet af, eller hvor det blødte hver gang, så den lille blev skidt af det... Så priser mig lykkelig for at heling er undervejs.. Græd da ikke i nat da han skulle spise!!

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Mai-pigen skriver:

Håber du har ret.. er bare så frustrerende, atden svier og gør ved hele tiden!! Men er så vild efter at få denne amning op at køre, at jeg vil gøre alt..

Kan så også forstå på andre indlæg, eller andre jeg har snakket med at jeg er billig sluppet, nogle har siddet med brystvorten halvt t af, eller hvor det blødte hver gang, så den lille blev skidt af det... Så priser mig lykkelig for at heling er undervejs.. Græd da ikke i nat da han skulle spise!!

I starten er de flestes brystvorter revnede, og det går heldigvis over, selvom det er meget smertefuldt

Anmeld

10. oktober 2010

Englebisse

Mai-pigen skriver:

Ja, det med en anden stilling har jeg hørt om, det er bare så svært når det gør ondt når baby tager fat...

Ja det gør pisse ondt og kan TYDELIGT huske det for godt 2 uger siden, hvor min datter også havde suttet min brystvorte helt ødelagt Her hjalp det bare mig at skifte stillinger og bruge det creme som alle snakker om på denne tråd

Håber snart det heler hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.