Gode råd til revnede brystvorter... AAAV!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.031 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Mai-pigen

Nu har jeg siden ammestart haft ret mange smerter ved amning! Den venstre brystvorte er gudskelov helet, såå det er en stor fornøjelse, selvom den stadig er øm!!  Den højre brystvorte derimod, er OMG, så øm.. Den har en revne, samt et lille sår.. Det går heldigvis over, når lillemanden har fået fat, men hold da op, det kræver overtalelse..

Er der ikke nogen af jer, der har et vidunder middel, så dette kan hele, og mor og barn kan nyde seancen fuldt ud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

jlp90

Hej.

Min sundhedsplejeske gav en prøve på noget creme,  mener det hedder Lanolin creme. Det kan fåes på apoteket. Det virker hurtigt.

Mvh Julie

Anmeld

9. oktober 2010

Englebisse

Mai-pigen skriver:

Nu har jeg siden ammestart haft ret mange smerter ved amning! Den venstre brystvorte er gudskelov helet, såå det er en stor fornøjelse, selvom den stadig er øm!!  Den højre brystvorte derimod, er OMG, så øm.. Den har en revne, samt et lille sår.. Det går heldigvis over, når lillemanden har fået fat, men hold da op, det kræver overtalelse..

Er der ikke nogen af jer, der har et vidunder middel, så dette kan hele, og mor og barn kan nyde seancen fuldt ud???

Prøv en anden ammestilling så som indianer/tvillingstilling i en periode. Det hjalp ved mig eller du kan også købe noget salve på apoteket som er håndkøb. Kan ikke lige huske hvad det hedder.

Håber snart de heler for det er bestemt ikke sjovt.

Anmeld

9. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg siger også Lanolin creme fra apoteket.

Min ene brystvorte blev til et stort åbent sår, og det blødte så meget at min lille skat kastede op af det. Jeg smurte med Lanolin creme og dagen efter var der straks bedring.

Anmeld

9. oktober 2010

Mai-pigen

jlp90 skriver:

Hej.

Min sundhedsplejeske gav en prøve på noget creme,  mener det hedder Lanolin creme. Det kan fåes på apoteket. Det virker hurtigt.

Mvh Julie

Kan det passe det hedder Lansinoh, og at man ikke skal vaske det af??

Anmeld

9. oktober 2010

LISBETH:-)

Mai-pigen skriver:

Kan det passe det hedder Lansinoh, og at man ikke skal vaske det af??

Præcis!!!! Det er en lilla tube

Anmeld

9. oktober 2010

Mai-pigen

Englebisse skriver:

Prøv en anden ammestilling så som indianer/tvillingstilling i en periode. Det hjalp ved mig eller du kan også købe noget salve på apoteket som er håndkøb. Kan ikke lige huske hvad det hedder.

Håber snart de heler for det er bestemt ikke sjovt.

Ja, det med en anden stilling har jeg hørt om, det er bare så svært når det gør ondt når baby tager fat...

Anmeld

9. oktober 2010

Mai-pigen

lisbeth2910 skriver:

Præcis!!!! Det er en lilla tube

Har det I en lille prøve... Vil prøve det med det samme...

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

Lanolin creme... Har kun hørt godt om det.. 

Fik sådan en tube - jeg slet ikke fik brug for, da jeg slet ikke ammede... 

Anmeld

9. oktober 2010

jlp90

Ja, det er det. Goooglede det lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.