Misslea føder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Bb3031

misslea skriver:

Nej - har ikke forsøgt mig med det.... måske det eneste jeg mangler at prøve!!!!

Men har været lidt skeptisk omkring det, da jeg netop har hørt delte meninger om det

Men måske jeg alligevel sku gøre et forsøg!!

HVor meget drak du?

Jeg købte en lille flaske amerikansk olie på apoteket. Olien blandede jeg i et glas sammen med ufortyndet saft. Sådan som du normalt vil blande et glas saft - Så brugte jeg den amerikanske olie i stedet for vand.

Både min mor, min mors veninde og min moster har i sin tid også drukket amerikansk olie og inden for 24 timer efter indtagelsen, havde de alle født

Det er ikke farligt for hverken din eller baby. Den eneste bivirkning er at olien virker afførende. Der er selvfølgelig ingen garanti for at det virker og det virker kun hvis kroppen er helt klar til fødsel. Men det burde din da vist også være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

misslea

Peiner skriver:

Jeg købte en lille flaske amerikansk olie på apoteket. Olien blandede jeg i et glas sammen med ufortyndet saft. Sådan som du normalt vil blande et glas saft - Så brugte jeg den amerikanske olie i stedet for vand.

Både min mor, min mors veninde og min moster har i sin tid også drukket amerikansk olie og inden for 24 timer efter indtagelsen, havde de alle født

Det er ikke farligt for hverken din eller baby. Den eneste bivirkning er at olien virker afførende. Der er selvfølgelig ingen garanti for at det virker og det virker kun hvis kroppen er helt klar til fødsel. Men det burde din da vist også være

Ja man skulle da bestmt mene, at min krop er klar, eftersom jeg snart har gået en uge over tid!!! Vil næsten forsøge aaaalt, for at sætte skub i fødslen... for vil virkelig gerne undgå igangsættelse!!!

Hmm... mon man kan købe det på alle apoteker??

Anmeld

9. oktober 2010

Bb3031

misslea skriver:

Ja man skulle da bestmt mene, at min krop er klar, eftersom jeg snart har gået en uge over tid!!! Vil næsten forsøge aaaalt, for at sætte skub i fødslen... for vil virkelig gerne undgå igangsættelse!!!

Hmm... mon man kan købe det på alle apoteker??

Det burde ikke være svært at få fat på. Tror det er noget de fleste apoteker ligger inde med.

Jeg kan i hvert fald ikke fortælle noget dårligt om brugen af det.

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Peiner skriver:

Det burde ikke være svært at få fat på. Tror det er noget de fleste apoteker ligger inde med.

Jeg kan i hvert fald ikke fortælle noget dårligt om brugen af det.

okay... mange tak - hvis ikke der er sket noget i morgen, så kan det være jeg lige skal et smut på apoteket

Anmeld

9. oktober 2010

JulieE

misslea skriver:

okay... mange tak - hvis ikke der er sket noget i morgen, så kan det være jeg lige skal et smut på apoteket

Da jeg fik mine børn fik jeg flere gang af vide, at amerikansk olie frarådes som igangsættelsemiddel, da det i aller-yderste konsekvens kan være  farligt både for mor og barn. Det virker jo stærkt afførende og kan medføre væskemangel.... Jeg ville kalrt lade være!!!

Og altså... igangsættelse behøver ikke være slemt. jeg gik 14 dagove tid med min datter og blev sat igang. Jeg havde et par snyde gange som gjorde at jeg var 3-4 cm åben da jeg skulle sættes igang. Det prikkede hul på fosterhinden kl 11.25 og hun var ude kl 14.37....

Massser af vestøv og held og lykke med fødslen!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Bb3031

JulieE skriver:

Da jeg fik mine børn fik jeg flere gang af vide, at amerikansk olie frarådes som igangsættelsemiddel, da det i aller-yderste konsekvens kan være  farligt både for mor og barn. Det virker jo stærkt afførende og kan medføre væskemangel.... Jeg ville kalrt lade være!!!

Og altså... igangsættelse behøver ikke være slemt. jeg gik 14 dagove tid med min datter og blev sat igang. Jeg havde et par snyde gange som gjorde at jeg var 3-4 cm åben da jeg skulle sættes igang. Det prikkede hul på fosterhinden kl 11.25 og hun var ude kl 14.37....

Massser af vestøv og held og lykke med fødslen!!!

Som sagt er der delte meninger omkring brugen af amerikansk olie, men at kalde det farligt for mor og barn er vist at overdrive. Selvfølgelig vil hverken læge, jordmoder og apoteker anbefale det som igangsættende.

Lige som en tilføjelse - Min mor, som i sin tid tog olien med effektiv virkning, er i øvrigt sygeplejeske og hverken fraråder det eller anbefaler det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.