Misslea føder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

misslea

VIPpigen skriver:

Eiiii.... For nogen uger siden havde hun travlt med at komme ud, og nu vil hun ikke. Tror hun skal javes med når det er. Hun er da godt nok stædig

Håber hun snart kommer ud til jer, så i kan nyde hende en hel masse. Sender en masse vestøv afsted, og håber hun er kommert inden i morgen er omme

Ja Martin mener, at hujn har sin mors sind... hahah!!!

Uuhhh tak for ve-støv - ser ud til, at jeg får alvorlig brug for det, hvis de der dumme plukveer skal udvikle sig til mere!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

misslea

mamalicious skriver:

Jamen kære piger... I skal bare åbne munden, og få lægen til at hoppe på maven , så kommer the babies ud !! - Det mente min Victor, da vi ventede Mr. Magnus.

Uuuuh hvor jeg gerne lige ville have TRICKET, at kunne fortælle, men ak... Jeg tror på ro i kroppen, så man signalerer at man er klar. Modsat hvad jeg egentlig selv  gjorde. Jeg gik MANGE km. HVER dag fra uge 36 til fu.........ing uge 42 + , og lige lidt hjalp det !!

Men jeg tænker i den grad på jer, og husker tydeligt frustrationen og tanken om, at den måske først kom ud til sin barnedåb.

Jeg sender jer AL det vestøv, jeg kan opstøve ( EN DEL )  fordel du nu fair imellem jer

kram og positive tanker fra Cathrine

TAAAk hvor er du sød!!!

Anmeld

9. oktober 2010

morethanperfect

Sender en masse ve støv til dig 

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Sender en masse ve støv til dig 

TAAAAk I need it!!!!

fra Lea

Anmeld

9. oktober 2010

BechHannibal

- En masse ve støv her fra også!

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

1000 tak for alt det dejlige ve-støv!!

Har været til endnu en omgang akupunktur og var efterfølgende på en 1½ timers lang gåtur med Martin i det dejlige solskinsvejr

Nu skal jeg slappe af, og forhåbentlig bare vente lidt på, at plukveerne bliver til rigtige veer.... selvom jeg ærlig talt ikke tror særlig meget på det!!!

Skal nok opdatere, hvis der begynder at ske noget!!

fra Lea

Anmeld

9. oktober 2010

Bb3031

misslea skriver:

1000 tak for alt det dejlige ve-støv!!

Har været til endnu en omgang akupunktur og var efterfølgende på en 1½ timers lang gåtur med Martin i det dejlige solskinsvejr

Nu skal jeg slappe af, og forhåbentlig bare vente lidt på, at plukveerne bliver til rigtige veer.... selvom jeg ærlig talt ikke tror særlig meget på det!!!

Skal nok opdatere, hvis der begynder at ske noget!!

fra Lea

Hej Lea

Har du prøvet amerikansk olie..? Ved godt at der er delte meninger om brugen af det. Det kan hos nogle kvinder lige være det, som skal til for at sætte skub på det hele. Jeg drak amerikansk olie kl. 00.30 og vandet gik 06.00 Min søn Alexander blev født senere den dag om aftenen kl. 22.22.

Mange hilsner Kathrine

Anmeld

9. oktober 2010

Risen

Så endte du alligevel med at gå over :/ 

Vestøv til diiiig 

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Risen skriver:

Så endte du alligevel med at gå over :/ 

Vestøv til diiiig 

Ja det er bare for NEDREN.....!!! Gider IKKE mere... synes bestemt ikke, at det er sjovt længere...

tak for ve-støv... hber snart det begynder at hjælpe!!

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Peiner skriver:

Hej Lea

Har du prøvet amerikansk olie..? Ved godt at der er delte meninger om brugen af det. Det kan hos nogle kvinder lige være det, som skal til for at sætte skub på det hele. Jeg drak amerikansk olie kl. 00.30 og vandet gik 06.00 Min søn Alexander blev født senere den dag om aftenen kl. 22.22.

Mange hilsner Kathrine

Nej - har ikke forsøgt mig med det.... måske det eneste jeg mangler at prøve!!!!

Men har været lidt skeptisk omkring det, da jeg netop har hørt delte meninger om det

Men måske jeg alligevel sku gøre et forsøg!!

HVor meget drak du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.