Misslea føder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

oo

misslea skriver:

JA DET GØR VI ALTSÅ!!!!!

Tænk man kan blive såååå skuffet, når man vågner om morgenen!!! Troede slet ikke, at jeg ville kunne reagere sådan - men mon ikke også mine hormoner vælter rundt i kroppen på mig lige nu!!???

Var jo til JM igår, og hun kunne godt løsne mine hinder, da jeg var 1 cm åben og livmoderhaldsen var 1½ cm og helt blød!!! FÅÅÅRK det gjorde ondt, men jeg bed det i mig - for blev ved med at tænke, at jeg jo snart bliver udsat for dét der er 1000 gange værre

Skal til akupunktøren igen her kl. 11.30, og så håber jeg fandme, at der snart sker noget....!!!  Og ikke BARE falske alarmer... næææh nej, THE REAL STOFF!!!!!

Øv... at vi skal snydes på den måde Trine....

jeg sad oppe til klokken 1 og bare hang i sofaen til sidst af træthed, fordi jeg vidste at så snart jeg gik i seng, så var alting væk når jeg vågnede, iiiiiiiih! men man kan jo ikke føde hvis man knap nok kan holde øjnene åbne for træthed

jeg skal snakke med min jordemoder om det der hindeløsning på onsdag, så jeg er lidt spændt...gør det virkelig helt vildt ondt? altså...HVAD gør hun helt præcist??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg sad oppe til klokken 1 og bare hang i sofaen til sidst af træthed, fordi jeg vidste at så snart jeg gik i seng, så var alting væk når jeg vågnede, iiiiiiiih! men man kan jo ikke føde hvis man knap nok kan holde øjnene åbne for træthed

jeg skal snakke med min jordemoder om det der hindeløsning på onsdag, så jeg er lidt spændt...gør det virkelig helt vildt ondt? altså...HVAD gør hun helt præcist??

Tror måske nok, at det er meget forskelligt, HVOR ondt det gør på én!!! Jeg er normalt på INGEN måde en pivskid, men jeg syntes godt nok, at det jo jorde nas!!! Ondt på sådan en nivende måde faktisk!!!

Jordemoren stikker fingrene helt op gennem livmoderhalsen, og derfor kræver det også, at man mindst er en finger åben og at livmoderhalsen er begyndt at trække sig væk - ellers kan hun ikke få fat!!! Hun nuldre, skubber og hiver nogle "lag" fra hinanden (er altså ikke helt sikker på, hvad det helt nøjagtigt er).... Hun kommer helt op og ager bebs på hårtotten!!! Dette skulle kunne hjælpe til at få frigjort nogle af de hormoner, som er ve-fremkaldende!!!

Der kan ske 3 ting:

1. at der INTET sker

2. at man får mega mange plukveer, som går i sig selv igen

3. at plukveerne udvikler sig til rigtig gode brugbare veer!!  

Min JM sagde, at hun sjældent havde folk tage det SÅ pænt, som jeg gjorde, og jeg skal da ellers love for, at jeg fik sved på panden!!! For jøsses - der bliver godt nok gravet langt oppe

Men jeg var fuldstændig ligeglad... hvis det kan sætte gang i noget, så kan hun udsætte mig for hvad som helst!!!

Anmeld

9. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Tror måske nok, at det er meget forskelligt, HVOR ondt det gør på én!!! Jeg er normalt på INGEN måde en pivskid, men jeg syntes godt nok, at det jo jorde nas!!! Ondt på sådan en nivende måde faktisk!!!

Jordemoren stikker fingrene helt op gennem livmoderhalsen, og derfor kræver det også, at man mindst er en finger åben og at livmoderhalsen er begyndt at trække sig væk - ellers kan hun ikke få fat!!! Hun nuldre, skubber og hiver nogle "lag" fra hinanden (er altså ikke helt sikker på, hvad det helt nøjagtigt er).... Hun kommer helt op og ager bebs på hårtotten!!! Dette skulle kunne hjælpe til at få frigjort nogle af de hormoner, som er ve-fremkaldende!!!

Der kan ske 3 ting:

1. at der INTET sker

2. at man får mega mange plukveer, som går i sig selv igen

3. at plukveerne udvikler sig til rigtig gode brugbare veer!!  

Min JM sagde, at hun sjældent havde folk tage det SÅ pænt, som jeg gjorde, og jeg skal da ellers love for, at jeg fik sved på panden!!! For jøsses - der bliver godt nok gravet langt oppe

Men jeg var fuldstændig ligeglad... hvis det kan sætte gang i noget, så kan hun udsætte mig for hvad som helst!!!

alright - det er rart at være forberedt!! jeg ved dog ikke om hun allerede vil tilbyde det onsdag, der er jeg jo kun lige på terminen...men vi skal heldigvis ned hos hende der er überhjemmeføderdame, så jeg håber hun har alle mulige tricks oppe i ærmet

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

alright - det er rart at være forberedt!! jeg ved dog ikke om hun allerede vil tilbyde det onsdag, der er jeg jo kun lige på terminen...men vi skal heldigvis ned hos hende der er überhjemmeføderdame, så jeg håber hun har alle mulige tricks oppe i ærmet

Uuuuhhh ja lad os  for det!!!!

Her vil de først gøre det, når man er gået et par dage over tror jeg... meeeen det kan jo være meget forskelligt!! Og måske vil hun gøre det på dig, da du jo skal føde hjemme, og det kræver vel, at du føder indenfor "normalen" ikk???

Anmeld

9. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Uuuuhhh ja lad os  for det!!!!

Her vil de først gøre det, når man er gået et par dage over tror jeg... meeeen det kan jo være meget forskelligt!! Og måske vil hun gøre det på dig, da du jo skal føde hjemme, og det kræver vel, at du føder indenfor "normalen" ikk???

ja jeg regner heller ikke med hun gør det onsdag, men vi får se - og jo jeg skal jo føde indenfor 42+0 for at føde hjemme, såe....

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ja jeg regner heller ikke med hun gør det onsdag, men vi får se - og jo jeg skal jo føde indenfor 42+0 for at føde hjemme, såe....

Åååhh det håber jeg virkelig, at du gør så

Meeen du har jo stadig et stykke tid at løbe på, og så meget, som der er gang i løjerne hos dig, så burde du da klart nå det inden da!!!

Jeg er derimod meget i tvivl, om det lykkes for mig at gå igang af mig selv...

Anmeld

9. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Åååhh det håber jeg virkelig, at du gør så

Meeen du har jo stadig et stykke tid at løbe på, og så meget, som der er gang i løjerne hos dig, så burde du da klart nå det inden da!!!

Jeg er derimod meget i tvivl, om det lykkes for mig at gå igang af mig selv...

ja jeg har stadig god tid, det er rigtigt. jeg kan virkelig godt forstå det begynder at stramme til for dig, det er også helt urimeligt at du skulle passe så meget på og nu kommer babyen bare IKKE forhåbentlig kan en sidste tur hos hende damen idag sætte gang i det hele - jeg holder mobilen tæt ved

Anmeld

9. oktober 2010

VIPpigen

Eiiii.... For nogen uger siden havde hun travlt med at komme ud, og nu vil hun ikke. Tror hun skal javes med når det er. Hun er da godt nok stædig

Håber hun snart kommer ud til jer, så i kan nyde hende en hel masse. Sender en masse vestøv afsted, og håber hun er kommert inden i morgen er omme

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ja jeg har stadig god tid, det er rigtigt. jeg kan virkelig godt forstå det begynder at stramme til for dig, det er også helt urimeligt at du skulle passe så meget på og nu kommer babyen bare IKKE forhåbentlig kan en sidste tur hos hende damen idag sætte gang i det hele - jeg holder mobilen tæt ved

Ja det håber jeg - hun må sgu stikke de der nåle lidt længere ind i kroppen på mig... hahah

Ja hende den lille wodo-dame, må altså trylle lidt med sine nåle... tror hurtigt hun vil fornemme desperationen i mine øjne idag...!!!

Anmeld

9. oktober 2010

mamalicious

Jamen kære piger... I skal bare åbne munden, og få lægen til at hoppe på maven , så kommer the babies ud !! - Det mente min Victor, da vi ventede Mr. Magnus.

Uuuuh hvor jeg gerne lige ville have TRICKET, at kunne fortælle, men ak... Jeg tror på ro i kroppen, så man signalerer at man er klar. Modsat hvad jeg egentlig selv  gjorde. Jeg gik MANGE km. HVER dag fra uge 36 til fu.........ing uge 42 + , og lige lidt hjalp det !!

Men jeg tænker i den grad på jer, og husker tydeligt frustrationen og tanken om, at den måske først kom ud til sin barnedåb.

Jeg sender jer AL det vestøv, jeg kan opstøve ( EN DEL )  fordel du nu fair imellem jer

kram og positive tanker fra Cathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.