Tjuhl skriver:
jeg sad oppe til klokken 1 og bare hang i sofaen til sidst af træthed, fordi jeg vidste at så snart jeg gik i seng, så var alting væk når jeg vågnede, iiiiiiiih! men man kan jo ikke føde hvis man knap nok kan holde øjnene åbne for træthed 
jeg skal snakke med min jordemoder om det der hindeløsning på onsdag, så jeg er lidt spændt...gør det virkelig helt vildt ondt? altså...HVAD gør hun helt præcist??
Tror måske nok, at det er meget forskelligt, HVOR ondt det gør på én!!! Jeg er normalt på INGEN måde en pivskid, men jeg syntes godt nok, at det jo jorde nas!!! Ondt på sådan en nivende måde faktisk!!!
Jordemoren stikker fingrene helt op gennem livmoderhalsen, og derfor kræver det også, at man mindst er en finger åben og at livmoderhalsen er begyndt at trække sig væk - ellers kan hun ikke få fat!!! Hun nuldre, skubber og hiver nogle "lag" fra hinanden (er altså ikke helt sikker på, hvad det helt nøjagtigt er).... Hun kommer helt op og ager bebs på hårtotten!!! Dette skulle kunne hjælpe til at få frigjort nogle af de hormoner, som er ve-fremkaldende!!!
Der kan ske 3 ting:
1. at der INTET sker
2. at man får mega mange plukveer, som går i sig selv igen
3. at plukveerne udvikler sig til rigtig gode brugbare veer!! 
Min JM sagde, at hun sjældent havde folk tage det SÅ pænt, som jeg gjorde, og jeg skal da ellers love for, at jeg fik sved på panden!!! For jøsses - der bliver godt nok gravet langt oppe 
Men jeg var fuldstændig ligeglad... hvis det kan sætte gang i noget, så kan hun udsætte mig for hvad som helst!!!
Anmeld