Misslea føder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

nej nej nej... hun skal først føde i morgen. DEN FEDESTE DATO EVER

Jeg tar' gerne d. 10.10.10 - for så betyder det, at jeg er FÆRDIG med at være gravid i morgen...

åååhhh det håber jeg sådan søde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Malene84

misslea skriver:

Jeg tar' gerne d. 10.10.10 - for så betyder det, at jeg er FÆRDIG med at være gravid i morgen...

åååhhh det håber jeg sådan søde....

eeej men smuksak - det skal nok ske!!! Vi  alle sammen. Jeg har sat manden og ungerne på sagen også. hehe,

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

eeej men smuksak - det skal nok ske!!! Vi  alle sammen. Jeg har sat manden og ungerne på sagen også. hehe,

TAAAK for er du sød - jo flere  jo bedre!!!!

Ja - jeg bliver også ved med at sige til mig selv, at så bliver det bare i morgen i stedet, men puha... for hver dag, der går, så bliver troen godt nok mindre og mindre..!!!

Men pyt.. jeg ved jo godt inderst inde, at jeg på ingen måde har kontrol over det... så må op på hesten igen, og lade være med at hænge sådan med mulen....!!!

stort

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

misslea skriver:

TAAAK for er du sød - jo flere  jo bedre!!!!

Ja - jeg bliver også ved med at sige til mig selv, at så bliver det bare i morgen i stedet, men puha... for hver dag, der går, så bliver troen godt nok mindre og mindre..!!!

Men pyt.. jeg ved jo godt inderst inde, at jeg på ingen måde har kontrol over det... så må op på hesten igen, og lade være med at hænge sådan med mulen....!!!

stort

Ved godt, at du på ingen måde vil tro på det jeg siger. Men man kan godt savne at være gravid engang imellem. Nyd din sidste dag som gravid, og så er jeg sikker på der nok skal ske ting og sager senere. Men hun viser da allerede nu, hvilken personlighed hun har, var?! haha. Hun bestemmer  Held og lykke søde... og når jeg logger på, på mandag morgen - så har du født. BASTA!!!

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

Ved godt, at du på ingen måde vil tro på det jeg siger. Men man kan godt savne at være gravid engang imellem. Nyd din sidste dag som gravid, og så er jeg sikker på der nok skal ske ting og sager senere. Men hun viser da allerede nu, hvilken personlighed hun har, var?! haha. Hun bestemmer  Held og lykke søde... og når jeg logger på, på mandag morgen - så har du født. BASTA!!!

HAHAH...... ja Martin mener, at hun allerede har sin mor's sind  Der er vidst ingen, der skal bestemme, hvornår hun skal komme ud i hvert fald... jøsses!!!!

Jaaah jeg satser også på, at få det overstået her i weekenden...!!! SÅDAN... slut prut!!!

Og ja - det kan man jo ikke forestille sig!!! Men sagen er jo også den, at min ellers så smukk mave er begyndt at gå en anelse i stykker...! En lille smule strækmærker er begyndt at dukke op helt neders på maven, og det er jeg bestemt ikke tilfreds med, nu hvor jeg har gået sååå længe uden!!

Men lad os håbe, at det ikke blir værre

Lover updates... hvis der begynder at ske noget for alvor!!!

Anmeld

9. oktober 2010

Assi

misslea skriver:

Hej alle I søde tøser....

NEEEEJ jeg har desværre ikke født!!!

Var til akupunktur og hindeløsning igår, og skal da love for, at der blev sat gang i tingene!!! Havde de ONDESTE plukveer igår eftermiddags/aften/nat, og derfor var jeg heller ikke rigtig på baby.dk!!! MEN her til morgen er jeg vågnet.... og det hele er bare gået i sig selv igen!!!!

Jeg må indrømme, at jeg mest har lyst til at sætte mig til at tude!!! Har næsten mistet håbet om, at jeg går igang af mig selv, og synes det er SÅ mega snyd, at min krop skal sende mig falske håb, når den så efterfølgende beslutter sig for at afbryde showet!!! TARVELLIGT!!!!!!!  Troede ikke, at jeg kunne blive så følelsesmæssigt påvirket af, at lillepigen lader sådan vente på sig... det er bare SÅ hårdt!!! Og ja - jeg ved godt, at der er mange før mig, som har gået 5 dage over tid... men derfor er det altså hårdt alligevel!!!  Især når man hele tiden får falske forhåbninger!!! øv bøv!!!

Jeg skal nok lige forbi akupunktøren idag... hun sagde nemlig igår, at hvis ikke der var sket noget her til morgen, så skulle jeg ringe til hende, så hun kunne give mig en omgang mere!!!

Men iiihhhh... hvor er det dejligt, at I tænker på mig herinde...!!! HÅÅÅÅÅÅBER, at jeg snart kan skrive tilbage med: JEG HAR ENDELIG FØØØØØDT!!!!!

Rigtig mange  og tak for støtten fra Lea

Ævvvvv Lea! Jeg forstår virkelig godt, du er frustreret!! Du får lige sådan et her

Jeg ved godt, at det er NU, du har brug for, hun kommer. Men jeg vil bare fortælle, at med min datter skete der bare heller ingenting, og tilsidst opgav jeg alt håb om at gå i gang selv. Jeg fik en igangsættelsesdato, og så ventede jeg ellers på den dag. MEN dagen før kom veerne, og 8 timer senere sad jeg med min prinsesse. Så opgiv ikke håbet om at gå i gang selv!

Anmeld

9. oktober 2010

oo

misslea skriver:

øøøøv Trine - ingen gevinst denne gang!!! Og lover dig en update på mobilen, når der begynder at ske noget for alvor - hvis der altså nogensinde kommer til det???!!!!

fra Lea

ved du hvad, jeg troede selv at der var gang i noget igår aftes...og i nat, men her til morgen er alt også bare pist væk. det er simpelthen ikke fair!! vi føder imorgen, basta!

Anmeld

9. oktober 2010

oo

Swips.. skriver:

Jeg tænkte faktisk i aftes om du var i gang

der var gang i noget, både igår aftes og i nat, men nu er det selvfølgelig væk  jeg lider åbenbart af weekend-veer...nu er det 3. weekend jeg går rundt og får veer uden der sker en hujende fis (for altså 1-2 cm åben kommer man skismer ikke langt med når der skal en babyskal ud dernede!!)

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ved du hvad, jeg troede selv at der var gang i noget igår aftes...og i nat, men her til morgen er alt også bare pist væk. det er simpelthen ikke fair!! vi føder imorgen, basta!

JA DET GØR VI ALTSÅ!!!!!

Tænk man kan blive såååå skuffet, når man vågner om morgenen!!! Troede slet ikke, at jeg ville kunne reagere sådan - men mon ikke også mine hormoner vælter rundt i kroppen på mig lige nu!!???

Var jo til JM igår, og hun kunne godt løsne mine hinder, da jeg var 1 cm åben og livmoderhaldsen var 1½ cm og helt blød!!! FÅÅÅRK det gjorde ondt, men jeg bed det i mig - for blev ved med at tænke, at jeg jo snart bliver udsat for dét der er 1000 gange værre

Skal til akupunktøren igen her kl. 11.30, og så håber jeg fandme, at der snart sker noget....!!!  Og ikke BARE falske alarmer... næææh nej, THE REAL STOFF!!!!!

Øv... at vi skal snydes på den måde Trine....

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Assi skriver:

Ævvvvv Lea! Jeg forstår virkelig godt, du er frustreret!! Du får lige sådan et her

Jeg ved godt, at det er NU, du har brug for, hun kommer. Men jeg vil bare fortælle, at med min datter skete der bare heller ingenting, og tilsidst opgav jeg alt håb om at gå i gang selv. Jeg fik en igangsættelsesdato, og så ventede jeg ellers på den dag. MEN dagen før kom veerne, og 8 timer senere sad jeg med min prinsesse. Så opgiv ikke håbet om at gå i gang selv!

1000 tak hvor er du sød!!!

Jaaah det e rjo nok meget den igangsættelse, der skræmmer mig lidt!!! jeg skal sættes igang næste mandag, hvis der ikke er sket noget siden - hvilket jeg selvfølgelig håber der er!!

Jeg må bide i det sure æble, og fortælle mig selv, at det ikke nytter noget at sidde her og være sur, gnaven og trist - for dét føder man vidst ikke børn af... hahah

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.