Misslea føder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.829 visninger
45 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Slettet

Jeg er spændt på at høre om div. tiltag har båret frugt ... Kan du mærke noget? Føder du? Lad høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

oo

uhu!! jeg krydser for hun gør

Anmeld

8. oktober 2010

fit_fys

Er der noget jeg ikke har hørt om??

Anmeld

8. oktober 2010

Miss.Sunshine

Heldige asen tænkte Thjul

Det er da mistænksomt hun ikke svarer ihvertfald

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Mon ikke hun er i gang... 

Anmeld

9. oktober 2010

grinny

Jeg har tænkt på hende hele dagen

for at der er ved at ske noget, eller at det allerede er sket

Anmeld

9. oktober 2010

Slettet

Tjuhl skriver:

Jeg tænkte faktisk i aftes om du var i gang

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

nej nej nej... hun skal først føde i morgen. DEN FEDESTE DATO EVER

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Hej alle I søde tøser....

NEEEEJ jeg har desværre ikke født!!!

Var til akupunktur og hindeløsning igår, og skal da love for, at der blev sat gang i tingene!!! Havde de ONDESTE plukveer igår eftermiddags/aften/nat, og derfor var jeg heller ikke rigtig på baby.dk!!! MEN her til morgen er jeg vågnet.... og det hele er bare gået i sig selv igen!!!!

Jeg må indrømme, at jeg mest har lyst til at sætte mig til at tude!!! Har næsten mistet håbet om, at jeg går igang af mig selv, og synes det er SÅ mega snyd, at min krop skal sende mig falske håb, når den så efterfølgende beslutter sig for at afbryde showet!!! TARVELLIGT!!!!!!!  Troede ikke, at jeg kunne blive så følelsesmæssigt påvirket af, at lillepigen lader sådan vente på sig... det er bare SÅ hårdt!!! Og ja - jeg ved godt, at der er mange før mig, som har gået 5 dage over tid... men derfor er det altså hårdt alligevel!!!  Især når man hele tiden får falske forhåbninger!!! øv bøv!!!

Jeg skal nok lige forbi akupunktøren idag... hun sagde nemlig igår, at hvis ikke der var sket noget her til morgen, så skulle jeg ringe til hende, så hun kunne give mig en omgang mere!!!

Men iiihhhh... hvor er det dejligt, at I tænker på mig herinde...!!! HÅÅÅÅÅÅBER, at jeg snart kan skrive tilbage med: JEG HAR ENDELIG FØØØØØDT!!!!!

Rigtig mange  og tak for støtten fra Lea

Anmeld

9. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

øøøøv Trine - ingen gevinst denne gang!!! Og lover dig en update på mobilen, når der begynder at ske noget for alvor - hvis der altså nogensinde kommer til det???!!!!

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.