Hej
Nu våger jeg skindet.....:S
Jeg har virkelig gået og tænkt på dette indlæg hele dagen, og ja....jeg er en udeforstående:$
I skal til start vide, at i er utrolig heldige, at I har fundet en så fantastisk gruppe ved det rene tilfælde, at I alle har født/haft termin i Juli 07. (jeg er også rigtig glad for august 06 - ingen tvivl om det:)))
Jeg har fulgt med på sidelinien længe.... Også på NB, da jeg tilfældigvis en dag kiggede forbi og faldt pladask for jeres ærlighed og fantastiske jargon.
Jeg har også været igennem følelsesregistret gennem jeres indlæg og moret mig højlydt over de skøre og indforståede svar. Været ved at skrive flere gange, men holdt igen, da jeg jo ikke hørte til....
Jeg kan sagtens forstå, at I bliver trætte af udeforstående, men I skal altså vide, at vi kun er her, da I er en helt unik gruppe, og I giver også mine timer på Baby.dk ekstra indhold:)
Så jeg er altså med på en kigger8D....og giver kun lyd fra mig, hvis jeg virkelig har hjælp og løsninger til de problemer i tumler med nu, som jeg tumlede med for et år siden.
Håber det giver mening, og lidt forståelse for, hvorfor jeg er her.
:) Dorte (med Andrea fra 010906)
Ps. Jeg stemmer altså ikke med på jeres afstemninger, når I skal aftale træf - selvom jeg nogle gange godt kunne tænke mig at "låne" et juli07 barn, for at møde jer irl:P
Anmeld