Træt af udenforstående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
44 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Anonym trådstarter

kommer herind til os.

Det er ikke [u]personligt ment, men jeg støder af og til på nogle navne som ikke hører til og det synes jeg er øv.
Er det kun mig der har det sådan?

Ligesom jeg synes at det er irriterende at afstemningerne på juli07 ikke forbliver på juli07.

Det er ikke et surt opstød, men vil høre om jeg er den eneste der har det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Kaufie

Det generer absolut ikke mig.

Juli 07 er uden sammenligning den gruppe, hvor der sker mest, så jeg kan da godt forstå der er flere, der kigger med og af og til blander sig i debatten. Det ser jeg altså ingen problemer i.

Anmeld

31. juli 2008

Loggidut

i grunden genere det ikke mig, jeg kender jo alligevel lusene på travet ...altså mine egne, og det vil sige dem her fra juli 07!

jeg var selv glad for jeg måtte være med i tidens morgen...selv efter en hård kamp, selv om min termin i grunden først lå i august.

by the way, så har jeg haft jer skønne piger i et helt år nu! sådan ca. da

(L)

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Anonym skriver:

kommer herind til os.

Det er ikke [u]personligt ment, men jeg støder af og til på nogle navne som ikke hører til og det synes jeg er øv.
Er det kun mig der har det sådan?

Ligesom jeg synes at det er irriterende at afstemningerne på juli07 ikke forbliver på juli07.

Det er ikke et surt opstød, men vil høre om jeg er den eneste der har det sådan.

Lidt enig.
(På den anden side er det jo et åbent forum...)
Men forstår så udemærket hvad du mener.

Synes også det er unødvendigt at afstemningerne skal på forsiden.
Vil vi feks. stemme om hvornår næste træf skal være, kan "alle" jo gå ind og stemme, og dermed kan vi ikke få den rigtige dato
(altså hvis nogen skulle det var sjovt at "forpurre" noget)

Og ja ja, nu kommer der nok en masse meninger om at vi bare kunne gå på IG eller lign. og oprette vores eget forum, hvis vi bare vil være "os".
Men det er bare ikke helt det samme...

Anmeld

31. juli 2008

Helle30

Men er det ikke sådan, at alle afstemninger automatisk ryger på forsiden? Altså, så hvis man ikke udtrykkeligt har skrevet, at afstemningen kun er rettet mod Juli 07, så tænker alle medlemmer, at det er en generel afstemning. Der var ét eller andet med Sloggi's graviditetsafstemning, hvor hun egentlig bare ville lave et overblik over antallet af gravier på Juli07, men det vidste de andre ikke, så alle svarede selvfølgelig. Hvis ´nogen skriver på Juli07 for at svine, så skal de skynde sig at smutte - synes jeg. Hvis de skriver, fordi de mangler svar på sp. og har brug for andre mødre at tale med (hvis deres gruppe nu ikke er så aktiv) så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe. Hvis nu én eller anden fra april 08 ikke har sovet i 3 dage, fordi der er snot i lange baner - og så Slogs tilfældigt er på kl. 03 i nat (hvor den tilsnottede mor er på grådens rand) - så er problemet klaret efter 2 dråber vindruekerneolie og 15 min. Det er da en gave? Derudover kan der jo være indlæg fra højre, venstre og Julimødre, man ikke har noget at bidrage til - og det kan man så undlade. - Helle - græsenke fordi min egen landlige fyr er lidt rigelig landlig i disse høsttider

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med om folk kommer ind i vores gruppe engang imellem.

Dog synes jeg det er ret belastende det med afstemningerne på forsiden :)

Anmeld

31. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi er opmærksomme på det problem, der kan opstå mht afstemninger i mødregrupperne, og afstemningerne ryger på forsiden. De er jo ofte kun målrettet på gruppens medlemmer. Det bliver lavet om snarest muligt (Henrik har pt ferie).

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Karoline skriver:

Vi er opmærksomme på det problem, der kan opstå mht afstemninger i mødregrupperne, og afstemningerne ryger på forsiden. De er jo ofte kun målrettet på gruppens medlemmer. Det bliver lavet om snarest muligt (Henrik har pt ferie).

Nice :)

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Øh, hvad mener du med udenforstående!? Man kan da sagtens komme på besøg i de forskellige grupper, når man er med i baby.dk. Du lyder da meget indelukket på det punkt (?)

Vi ved jo godt hvem vores mødregruppen er - den er unik (L) (L) (L) men det er da altid rart at kunne hjælpe nogle eller selv få råd udefra af erfarne mødre, så kom endelig på besøg tøser!

Den med afstemningen er jeg enig i - det er træls at alt hvad vi stemmer om på jul07 skal på forsiden - graviditet, festdatoer mv.....men den må Henrik jo se på ;)

Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

BellaT

Jeg synes vi skal passe på med ikke at "lave en klike" herinde. Meget ubehageligt for dem der "vader ind fra sidelinien".
Lidt det samme som hvis nye medlemmer ikke var velkomne, fordi vi ikke kender dem...:( Så havde vi f.eks. aldrig fået Sloggi...
Jeg har intet imod at andre skriver herinde i vores gruppe.:D Skriv løs! Alle.:D

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.