Men er det ikke sådan, at alle afstemninger automatisk ryger på forsiden? Altså, så hvis man ikke udtrykkeligt har skrevet, at afstemningen kun er rettet mod Juli 07, så tænker alle medlemmer, at det er en generel afstemning.
Der var ét eller andet med Sloggi's graviditetsafstemning, hvor hun egentlig bare ville lave et overblik over antallet af gravier på Juli07, men det vidste de andre ikke, så alle svarede selvfølgelig.
Hvis ´nogen skriver på Juli07 for at svine, så skal de skynde sig at smutte - synes jeg. Hvis de skriver, fordi de mangler svar på sp. og har brug for andre mødre at tale med (hvis deres gruppe nu ikke er så aktiv) så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe.
Hvis nu én eller anden fra april 08 ikke har sovet i 3 dage, fordi der er snot i lange baner - og så Slogs tilfældigt er på kl. 03 i nat (hvor den tilsnottede mor er på grådens rand) - så er problemet klaret efter 2 dråber vindruekerneolie og 15 min. Det er da en gave?
Derudover kan der jo være indlæg fra højre, venstre og Julimødre, man ikke har noget at bidrage til - og det kan man så undlade.
- Helle - græsenke fordi min egen landlige fyr er lidt rigelig landlig i disse høsttider
Anmeld