Træt af udenforstående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Mebach skriver:

Ja da, selvfølgelig.
Men kan faktisk godt forstå Ano-damen lidt.
(går ud fra det er en dame)
;)

Naaaa, tror det er landlig fyr 8D

HARH!!!
Så du fanme på banen igen!

Sagde hun, og havde lige forsvoret ikke at skrive i denne tråd igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

Susan1978

Jeg har også synes den med afstemningerne var lidt skod..

men jeg har altså heller ik noget imod at andre skriver og er med, for vi ved jo inderst inde at vi er meget sammentømret herinde og det er altså nok også det der gør at andre synes vi har en spændende gruppe..

Nå men det var bare lidt herfra.

Susan

Anmeld

1. august 2008

Nadi

Jeg synes også det er fint at der kommer andet imut end vores "egne", synes det er hyggeligt. Og kan jo godt forstå at Juli07-gruppen er atraktiv ;)
Men ja det med afstemningerne er rimelig træls! Men synes måske man så bare skal bruge lidt den indvendige side af hovedet og læse hvor afstemningen er og hvad den handler om.

Men nej alle er velkommen for mit vedkommende :)

-Nadia

Anmeld

1. august 2008

ka li ja

jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal mene. jeg syntes det er fint der kommer spørgsmål her inde, hvis folk har brug for et svar. jeg skal nok være klar!.
det er nok mere når folk blander sig i en juli diskution jeg er træt af det... altså jeg gider ikke diskutere med folk jeg ikke kender... hvis i forstår.. der kan jo sidde en på sidelinen og læse alt hvad man skriver, og lige pludselig kommer der et svar eller en kommentar fra en man slet ikke aner hvem er!
syntes det er fint nok at folk godt kan li vores side og det gevaldige humør, men jeg kan ikke rumme alle

Anmeld

1. august 2008

Astrid P

Tynen skriver:

Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med om folk kommer ind i vores gruppe engang imellem.

Dog synes jeg det er ret belastende det med afstemningerne på forsiden :)

Enig!

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

Jeg synes også, at alle er velkomne, hvis de har en kommentar eller et spørgsmål, men må også tilstå, at jeg til gengæld ikke nødvendigvis svarer så hurtigt, hvis det ikke er en, jeg kender endnu...
Men det afhænger nu af spørgsmålet.

Dog ville jeg finde det svært ærgerligt, hvis ukendte stillede anonyme spørgsmål herinde, for så ville det jo slet ikke være snagende interessant at sidde og gruble over, hvem det mon er 8D

Anmeld

1. august 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Jeg synes også, at alle er velkomne, hvis de har en kommentar eller et spørgsmål, men må også tilstå, at jeg til gengæld ikke nødvendigvis svarer så hurtigt, hvis det ikke er en, jeg kender endnu...
Men det afhænger nu af spørgsmålet.

Dog ville jeg finde det svært ærgerligt, hvis ukendte stillede anonyme spørgsmål herinde, for så ville det jo slet ikke være snagende interessant at sidde og gruble over, hvem det mon er 8D

sjovt du siger det, man kan jo i grunden heller ikke vide om det er en udefra som starter den anonyme tråd her?

bare lidt tankespind

Anmeld

1. august 2008

birgittemarie

sjovt du siger det, man kan jo i grunden heller ikke vide om det er en udefra som starter den anonyme tråd her?

bare lidt tankespind

Hæ, det tænkte jeg også lige på, da jeg havde skrevet det... (C)

Anmeld

1. august 2008

Anonym trådstarter

Hej.

Har ikke fået set jeres svar. Jeg kan sige så meget at jeg er en del af gruppen, nok ikke kliken som I skriver om, men gruppen, men tiden er der ikke til at være aktiv skribent herinde mere, men jeg kigger med noget nær dagligt, men har svært ved at følge med i alle jeres til tider givtige debatter. :(

Jeg har valgt at være ano fordi jeg har en veninde som jeg ved kigger med og hun vil desværre føle sig trådt på, hvis hun finder ud af at jeg har startet dette indlæg. Håber at I respektere det, men det vil ikke ske igen -håber jeg- for jeg gider egentlig ikke selv de anonyme indlæg.

Det er nok også lidt derfor jeg er træt af udenforstående jvf. veninden.
Men tak for jeres svar.

Anmeld

1. august 2008

Juniors mor

Jeg synes nu også der skal være plads til alle hvad enten de har født i Juli eller ej, men det med afstemningerne er da en smule irriterende......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.